Prima soutěže proti pravidlům

Zase ty soutěže na Facebooku… I když máme pocit, že se nešvar v podobě soutěží na zdech postupně vytrácí, čas od času se nás někdo rozhodne přesvědčit o opaku. Jako třeba stránka Primy COOL, nebo Ano, šéfe! Nebýváme to obvykle my, kdo na takové věci upozorňuje, ale bohužel je to občas potřeba..

COOLíci, COOLičky! Pokračujeme v soutěžení a roční předplatné magazínu TV star, dnes velmi mazaně! Výhercem se stane ten, kdo nám dnes do komentářů nejlépe popíše, jak se pozná láska. My to nevíme!

My to sice také nevíme, ale víme, že soutěže na Facebooku ty pravidla opravdu tak složitá nemají. Je v podstatě potřeba dodržet opravdu minimum elementárních pravidel:

  • soutěže musí probíhat v aplikaci (takže ne na zdi!)
  • nesmí se využívat FB funkcionality jako hodnotících mechanismů (takže ne lajkování!)
  • nesmíte kontaktovat vítěze přes Facebook (takže ne v komentáři, ne zprávou!)
  • v pravidlech musíte jasně specifikovat, že Facebook nemá se soutěží nic společného

Kromě toho byste samozřejmě měli doržovat i zákony České republiky. To se vyřeší například tím, že máte regulérní pravidla a podmínky soutěže a vy i soutěžící je dodržujete (takže ne popsaná mechanika v jedné větě, ale i info o pořadateli, organizátorovi a všechny další právní náležitosti).

Stejně tak tedy není správně ani toto:

A bohužel ani toto:

A co je na tom vlastně nejzajímavější? Soutěže na zdi jsou v jednoznačném podprůměru engagementu oproti ostatním postům, tak proč je vůbec dělat?

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Návštěvnost z vesmíru ve vašich Analytics a další vtípky nejen od Googlu

Dnešek je den plný překvapení, která na vás čekají i na těch nejméně pravděpodobných místech. Třeba v Google Analytics - schválně se podívejte, zda náhodou nemáte větší než obvyklou návštěvnost z Mezinárodní vesmírné stanice. Například Tyinternety ve vesmíru zjevně docela frčí a něco nám říká, že na tom nejspíš budete podobně.