Pozvánka: První konference o multikanálovém prodeji

„Svět byznysu nás nutí do obrovské specializace. Jenže oddělování disciplín nefunguje! Nemůžeme se tvářit, že jeden zákazník nakupuje na e-shopu, druhý v kamenné prodejně, třetí v zásilkovém katalogu a čtvrtý na callcentru. Zákazník je jeden. Jak vše spojit dohromady? Přeci nemůžeme rozumět všemu! Jak si vybrat priority?“

Na konferenci uvidíte nejlepší řečníky, kteří běžně nevystupují, například Tomáše Čupra (CEO Slevomatu), Davida Seiberta (výkonný ředitel Teta Drogerie), Pavlínu Hajnovou (CEO Centers Data), Zdeňka Rudolského (spoluzakladatele a investora HUBu), Štěpánku Vílovou (ředitelka Fashion Days) a další. Akce je zameřena na reálný a uplatnitelný přínos pro účastníky.

  • Podrobný program a seznam řečníků na www.multichannel.cz.
  • Kdy? Ve čtvrtek 25. října v 9:00 (registrace již od 8:30).
  • Kde? Dorint Hotel Don Giovanni Praha, Vinohradská 157-a, Praha
  • Registrace? Stylově přes Ticketon Martina Kasy.

Akce navazuje na deset let tradičních konferencí Zásilkový prodej a Ecommerce Forum, které pořádá asociace ADMAZ ve spolupráci s agenturou Dark Side. Tématem budou directmarketing a retail, e-commerce, sales a netradiční přístup k byznysu. A jako bonus tu máme genderově vyváženou konferenci! Ukáže se rozdíl mezi ženským a mužským přístupem k byznysu? Konference také nadstandardně dbá na networking a po skončení následuje degustace vína projektu Wine Story.