Pozvánka: Český Twitter má svou první velkou konferenci

Fenomén s názvem Twitter využívá v současnosti přes 120 tisíc uživatelů jak v Česku, tak i na Slovensku. Sociální síť s logem modrého ptáčka se stává čím dál oblíbenější a své profily si po vzoru cizích zemí vytváří stále více lidí nejen z řad široké veřejnosti, ale také uznávaní odborníci, sportovci, celebrity i politici. Jako cenný nástroj jej využívá stále více firem a cestu sem nachází i různě zaměřené zájmové skupiny, organizace a sdružení.

V případě, že vám Twitter není cizí a chcete se o něm dozvědět více, přijďte v úterý 9. dubna na první celodenní konferenci #CZTwitter. Dozvíte se, jak velký potenciál tato síť skrývá a co od ní lze očekávat do budoucna. Kdo se jí nechá ovlivnit, jak na ní uspět a co vše se dá vyjádřit pomocí 140 znaků. Přednášet budou každodenní uživatelé Twitteru, tedy PR a marketingoví manažeři, správci firemních účtů a majitelé populárních účtů, jejichž profily sledují tisíce followerů.

Od Michala Ischia se dozvíte, proč si Twitter zaslouží respekt médií a proč je pro Respekt zajímavější než Facebook. David Grudl prozradí pár fíglů jak uspět na Twitteru a pomůže vám pochopit jeho fungování. Ján Simkanič nastíní, proč se z Twitteru stává největší zpravodajská agentura. Jakub Křenek představí své zkušenosti z trochu jiného pohledu, kterým je prodej produktů. Dá se na českém Twitteru udělat kampaň? Česká pojišťovna to s pomocí aplikace vyzkoušela a vy se dozvíte, zda se dá v této oblasti uspět a jaké byly výsledky.

Podrobné informace o konferenci, jejím programu a přednášejících i možnost registrace najdete ZDE.

Konferenci #CZTwitter pořádá server o českém internetu Lupa.cz. Mediálně akci podporují Markething, Media Guru, Strategie a Tyinternety.cz. Produkci akce zajišťuje společnost Internet Info.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak se Facebook postupně měnil v otevřenou síť

Začínal to jako uzavřená univerzitní síť. Během devíti let se z Facebooku stala nejen největší sociální síť, ale i marketingový nástroj a zároveň služba, která postupně likviduje soukromí. Změny podmínek služby od roku ukazují, kudy na to Zuckerbergův tým šel.