Posty, které se v roce 2018 příliš nepovedly

Kde nejsou znalosti a zdravý rozum, ani odvážné kousky online nepomůžou. K závěru roku jsme pro vás opět sestavili posty na sociálních sítích, které se tak nějak zvrtly. Úroda je bohatá. I díky tomu, že máme za sebou volební rok. A to se nápady vymetají opravdu odkudkoliv.

Sluneční brýle? Vzal bych si na poštu

Tohle se dalo dopředu odhadnout docela snadno. Česká pošta, firma, která nejlépe ukrývá své zaměstnance, s proslulými vtipy typu „Také jste jako malí na někoho zazvonili a rychle zmizeli, než otevřel? My z toho udělali byznys!“ se rozhodla pro soutěž na Facebooku. Nejen to. Ceny vybrala poněkud nekvalitní, se svým výrazným logem, ale i tak věříme, že by spoustu lidí potěšily.

Jenže. Správce stránky určil poměrně provokační pravidla – kdo chtěl výhru, měl do komentářů napsat, kam by si ji vzal. Samozřejmě, ironické komentáře na sebe nenechaly dlouho čekat. Nakonec se jich nasčítalo 1 400, stejně jako tlačítek like, sdílení se post dočkal přes 700. Takže asi úspěch? Nevíme, rozhodněte se podle komentářů.

A jak tu výhru doručite? Doručovatel hodí lístek o nezastižení adresáta do schránky, aniž by se před tím vůbec dotkl zvonku, jako vždycky?

Jestli to nebude věštecký klobouk.
Dnes jsem dostal v 9:45 oznámení, že nebudu doma v 10:30. Ale přes veškerou snahu se pokoušeli.

Ja bych si vzal ty bryle a kloboucek do fronty, ktere zazivam u Vas na pobocce v Plzni, ktera se tahne az ven. Nespalim si cumak a pani nebude videt me rude oci, kdyz se zepta na los nebo pojisteni :-D

Takovou výhru bych si vzala kamkoliv ven pouze tehdy, pokud bych chtěla spáchat brutální sebevraždu, protože bych dostala nakládačku za prvním rohem.

Nosit nějaké takového na sobě, to si mohu rovnou nechat vytetovat na čelo „Jsem zpožděný“.

Tak maximálně pro nějakého školáka, až bude na těláku běhat kilák. A budou na něj čekat a čekat a čekat … až dojde.

Vzal bych si to na reklamační oddělení, kde mi paní/pán bude vysvětlovat, proč z Belgie jde zásilka dva dny a z Malešic na Smíchov 9 dní a stále nic…

Chtěla bych se zeptat, zda plánujete soutěž i o silonky? Už dlouho mi je u přepážky nikdo nenabídly a zásoby dochází. Děkuji předem za odpověď a na případnou soutěž se už teď těším! (Zákaznické kartičky mám dvě, kdyby to na to mělo vliv, děkuji).

Není nad to, umět to s fanoušky. Zadařilo se czc.cz, které vytvořilo soutěž o elektrickou koloběžku, za kterou měli ti nejrychlejší zaplatit jen 262 Kč. Pomineme, že samozřejmě nápor zájemců neudržely servery ani zákaznická podpora. Hlavní problém tkvěl v tom, že výherců mělo být jen pět. Z 25 tisíc zájemců.

Takže výsledek vypadá takto: pět spokojených, 24 995 naštvaných. Včetně toho, který si neužil ani kino, protože se během něj už viděl na koloběžce.

Firma k tomu udělala další zásadní chybu: nedpovídala dokola vstřícně a mile na každý jeden negativní komentář, který jí zákazníci poslali. Místo toho se to snažila vysvětlit dalším postem, dokonce se slevovým kódem (malé plus). Na ten se však už nikdo nepodíval.

Všichni jsme si rovni, ale někteří jsme si rovnější

Ke KDU-ČSL před půl rokem dorazila informace o tom, že pokud chcete své publikum aktivovat, je nejlepší ho nechat smajlíky hlasovat pod příspěvkem. Je to rychlé, jasné, jednoduché. A ještě vám to nahoní spoustu pozornosti. No, zkrátíme to. Tahle akce není vhodná pro jakékoliv téma. Přecijen, končí rok 2018 a s některými skutečnostmi se smířili už i lidé k otevřené společnosti poněkud méně vstřícní.


Asi 700 lidí na hru přistoupilo (příspěvek odlajkovali), přes 4 000 dalších s ním nesouhlasilo. Ani tady asi nebude platit to o té špatné reklamě, tedy, že je taky reklama. Aneb láska mezi lidmi v podání křesťanské strany prostě není pro každého.

Vezmete si něco z té ankety?

Jednoduchá rada, kterou velmi lehce na sociální síti naformulovala jedna z uživatelek: „Je vždy lépe se ptát na otázku, na kterou je možno slyšet jakoukoli odpověď :D“.

Politický bizárek

Vzhledem k volebnímu roku ale politici plodili daleko zajímavější aktivity. Obecně to vyhrálo Brno (jak jinak). A konkrétně Oliver Pospíšil, který si tak sedí v popelnici, čte si noviny „Brno pro Brňáky“, no a najednou… Víte co, raději si to dál pusťe.

Dobrej virálek, za tim stojí Kazma Kazmitch.

Hrob, který si ČSSD už nějakou dobu kope, je díky tomuto videu opět o něco hlubší.

Brno pro brnaky? S tim nejde nesouhlasit

Zkoušel jste tento trik i s žumpou?

tak a teď si to pustím pozpátku, aby zase zalezl tam, odkud vylezl !!!

 

Tady bychom chtěli upozornit, že nejde jen o podivnou představu o odpovědi na otázku, co asi cílová skupina chce. Tedy nepochybujeme o tom, že popelnice zadarmo je lákavá nabídka. Spíš jde o formu. Jenže ať už zvolíte jakoukoliv, daleko zásadnější je umět si ji zaplatit. Vážně, dejte s klidem peníze někomu, kdo vám řekne věty jako „prosimvás, vylezte z té popelnice raději ještě jednou“ či „když vystrkujete hlavu z kontejneru po větě `ale hlavně tady na vás čekám`, zkuste si na ten jeden záběr zapamatovat i tu třetí, finální, aby nebylo vidět, jak po ní koukáte na zem“. A peníze dejte i střihačovi. Díky.

Pro srovnání: tenhle post si vysloužil taky pěknou hromádku hejtů, může za to opět ne úplně dobře trefená cílová skupina. Facebook už dávno není pro mladé, ne všichni protagonisté se můžou prezentovat jako mladí a nakonec s takovým přístupem v politice málokdy uspějete. Dokonce i když jste z Brna. Tohle si může dovolit možná jen Dominik Feri. Nicméně, poměr pochvalných a odsuzujících reakcí je tady úplně jinde. A vlastně, nám se docela líbí. Může za to jediné – peníze. Produkce je na úplně jiné úrovni.

A zpět k Oliveru Pospíšilovi: hlavní je umět se pochválit, že. Tady to zabralo, protože to má fajn vysvětlení a příběh. Taky se zasnažili kamarádi a ti způsobili fajn efekt sněhové koule: jakmile máte pár pochvalných komentářů, další se spíš nabalí. Ale přesto, tu snahu ušetřit na spotu určitě další post nepřebil.

A jak už to tak bývá, s jídlem roste chuť. Slovy protagonisty, dvojka nepředčila pilotní snímek, ale v provedení se nic nezměnilo, tak do přehledu přidáváme i ji.

Červená? Modrá? Koncentrák?

A na závěr post pro ženy a podle všeho dost mužů, kteří rozeznají různé odstíny barev. V říjnu vyrukovalo Ministerstvo spravedlnosti s novým logem, které však na své pochopení ještě čeká. Tvar má představovat symbol rovnováhy a vyváženosti (nezkoušejte to prosím doma) a vstřebal prý do sebe české národní barvy. Alegorii spravedlnosti se zavázanýma očima tak vystřídala… alegorie na „podvečerní výhled na moře skrz roztažené nohy“, jak píšou lidé v komentářích. To, že nápadně připomíná znak vězňů z koncentračních táborů uvězněných z důvodu politických názorů, raději zmiňujeme jen okrajově.

No a taky se nemůžeme zbavit pocitu, že autor tohoto facebookového popisku s tímto „jakýmsi“ symbolem podle zvolených slov až tak nesouhlasí.

Opět následuje vysvětlení (logo vzniklo dávno a stálo 15 tisíc korun, takže jsme vlastně ušetřili), jenže ve zvláštním postu. Ten už upadl v zapomnění. Ne tak komentáře pod tím původním. Těmi se zároveň loučíme a do dalšího roku přejeme, ať to lépe vybalancujete a vaše posty nepřipomínají… raději nic.

Logo je velmi trefne, strucne a jasne znazornuje, ze se spravedlnosti jsme v Pí.. zatim jen na pul. Predpokladam, ze behem nekolika dalsich let bude doplneno i o druhou polovinu..

Spaleny klin v bikinach…

Tak to je pecka. Všechny ostatní tvary a barvy už jsou někým obsazené?

To je divny, dneska neni aprila, tak tomuhle foru moc nerozumim.

„Národní barvy“ Jsem sice chlap, ale i já poznám, že tohle prostě není červená.

Mhmm takže komunismus shora tlačí na demokracii? 🙂

Spravedlnost je tady vzhůru nohama a vratká?

#nooffense, ale řekl vám někdo, že je to obyčejnej trojúhelník?

 

 

Diskuze k článku