Posty, které se letos příliš nepovedly

Ne každý den správců sociálních sítí je jejich silný. A když už vymyslí nějaký zajímavý post, může rychle přijít někdo, kdo jim jejich práci zkazí. Podívejte se na přehled postů, které se nepovedly úplně podle původních představ.

Bambilión!

Marketing Smarty Drinku je mezi zasvěcenými legendární. Aby se na tomhle místě s jistotou udržel, ještě před závěrem roku si udělal další zářez. A my dodáváme, že obrovský. Vánoční soutěž nepochopili a nestihli spočítat ani obdivovatelé, ani tradiční škarohlídi, vlastně přiznáváme, ani my. Vy to dáte?

vánocni soutezVYHLAŠUJEME VELKOU SMARTYHO VÁNOČNÍ SOUTĚŽ :) Vše je řečeno na videu. Velmi pozorně ho shlédněte. Potom do příspěvků, viz video, napište poslední dvě trojice celými jmény a ke každé z nich přiřaďte správné číslo. Výsledky soutěže závisí na rychlosti Vašich správných odpovědí. Tedy v jakém pořadí se nám objeví v příspěvcích. Držíme Vám palce! Hrrrrrr na to :)

Posted by Smarty DRINK on Thursday, 3 December 2015

Marketing Smartyho Drinku by mohl tento článek v zásadě zaplnit celý. Tak vybíráme ještě jeden žoviální provázkový příspěvek doplňující podivnou marketingovou strategii „Den bez Smartyho“. Aneb aspirant na nejzajímavějších 58 vteřin roku.

 

JAK TO BYLO 8.6.2015 :)Nejpodstatnější okamžiky se nám podařilo sestříhat do 58 vteřin. A nyní se s Vámi o to můžeme…

Posted by Smarty DRINK on Thursday, 11 June 2015

Politické okénko do světa

Poučky radí reagovat na sociálních sítích rychle, vtipně a aktuálně. Ale neberte všechno doslova. Nepostujte, když nemáte všechny informace. Nespraví to pak ani to, když původní zprávu smažete (internet nikdy nezapomíná), ani další omluvné či vysvětlující reakce. Web si zapamatuje jen tu první.

Tahle zkušenost se do ministra dopravy Dana Ťoka zakousla tak silně, že se po svém proslaveném tweetu vyjádřil, že starý chlap jako on pravděpodobně není přítelem elektronických médií a že to s nimi vzdává. Několikrát se omluvil, staré tweety smazal, aktuálně má pár desítek sledujících a je výrazně opatrnější. My jsme ale byli připraveni a o původní tweet a následné reakce nepřijdete.

hejty dantok tweet

hejty dan tok tweety

Sázet na staré známé oblíbené tváře je sázka na jistotu. Když je moderní Movember, pojďme najít nějakého oblíbeného politika s knírkem a pěkně se propagovat. Všichni budou reagovat jenom lajky. Nebo?

Když to zaplatíme, bude to fungovat

Známe to. Takovéto pravé domácí grilování s plechovkou piva, co má litr a půl. Prostě víkend přeje připraveným.

hejty zlatopramen

Hodně se mluví o sponzorovaných příspěvcích na sociálních sítích. Tak proč nějaký nevyzkoušet. To schvalujeme, ale doporučujeme: ať si ten příspěvek přečte alespoň pár lidí, než zaplatíte jeho vypuštění do širšího světa.

Zdroj: Grammar Nazis

Zdroj: Grammar Nazis

Něco pro umělce

A trochu komplexněji. Sice nejde o samostatný post, ale seminář Olgy Lounové byl takový počin, že jsme o něm samostatně psali, i tak ho musíme zařadit ještě do tohoto výběru. Samotná akce byla prodchnutá opravdu zvláštními posty, na úroveň, o které se mluvilo měsíce, ho ale posunuly hlavně reakce uživatelů Facebooku.

seminář olgy lounové reakce facebook

Máte vlastní zajímavé zkušenosti? Rádi si počteme!

Diskuze k článku