Popularita Instagramu mezi značkami dál roste

Možná je to díky akvizici Facebookem, možná by k tomu došlo stejně. Počet značek, které jsou na Instagramu, raketově roste. Za poslední tři měsíce tam přibylo dalších 14 z Top 100 světových značek podle žebříčku Interbrands, což je růst o více než třetinu.

Kdo by se toho byl před rokem či dvěma nadál, že se Instagram brzy zařadí po bok těch sociálních sítí, kde velké značky nebudou chtít chybět. Aktuální průzkumy nicméně naznačují, že se mu to v posledních měsících úspěšně daří. Na Instagramu už je zastoupeno 54 značek podle žebříčku Interbrands a služba tak pomalu dohání i populární sociální sítě Google+ a Pinterest.

Značky nicméně stále mají co dohánět pokud jde o způsob, jak Instagram používají. Jen 49 z 54 přítomných firemních profilů sdílelo na této síti alespoň nějaké fotky a jen 34 jich sdílí fotky pravidelně, tedy alespoň jednou týdně. Celkem 20 značek přítomných na Instagramu má přes 10 tisíc fanoušků a osm jich má dokonce přes 200 tisíc. Těchto osm značek se zároveň dělí o 92 procent uživatelské aktivity v podobě komentářů a Like. Pokud bude tempo současného růstu pokračovat, a s popularitou Instagramu není v tuto chvíli důvod o tom pochybovat, brzy by tahle síť mohla ve využití značkami předehnat relativně stagnující Google+.

Další informace o chování značek na Instagramu můžete najít v kompletní verzi studie od Simply Measured.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Falešné účty (nejen) na Twitteru

Přes dvě třetiny followerů nejpopulárnějších účtů na Twitteru jsou uživatelé buď neaktivní, nebo rovnou falešní. Jednou z nejhorších je Shakira, ta jich má v součtu skoro 80 procent. Tvrdí to infografika věnovaná falešným účtům na sociálních médiích.