Popularita Instagramu mezi značkami dál roste

Kdo by se toho byl před rokem či dvěma nadál, že se Instagram brzy zařadí po bok těch sociálních sítí, kde velké značky nebudou chtít chybět. Aktuální průzkumy nicméně naznačují, že se mu to v posledních měsících úspěšně daří. Na Instagramu už je zastoupeno 54 značek podle žebříčku Interbrands a služba tak pomalu dohání i populární sociální sítě Google+ a Pinterest.

Značky nicméně stále mají co dohánět pokud jde o způsob, jak Instagram používají. Jen 49 z 54 přítomných firemních profilů sdílelo na této síti alespoň nějaké fotky a jen 34 jich sdílí fotky pravidelně, tedy alespoň jednou týdně. Celkem 20 značek přítomných na Instagramu má přes 10 tisíc fanoušků a osm jich má dokonce přes 200 tisíc. Těchto osm značek se zároveň dělí o 92 procent uživatelské aktivity v podobě komentářů a Like. Pokud bude tempo současného růstu pokračovat, a s popularitou Instagramu není v tuto chvíli důvod o tom pochybovat, brzy by tahle síť mohla ve využití značkami předehnat relativně stagnující Google+.

Další informace o chování značek na Instagramu můžete najít v kompletní verzi studie od Simply Measured.