Podstránky na LinkedIn umožní komunikovat s fanoušky podle jejich zájmů

Novinku od LinkedIn nazvanou Showcase Pages ocení hlavně velké společnosti, které se pokrývají širokou oblast trhu a mnoho navzájem odlišných cílových skupin. Nové “podstránky” k hlavní firemní stránce umožní komunikovat se specifickými fanoušky podle toho, jaká oblast činnosti společnosti je doopravdy zajímá.

Mnoho velkých společností v mnoha odvětvích poskytuje z nejrůznějších důvodů své produkty a služby různým cílovým skupinám. Často přitom půjde o nazvájem zcela rozdílné segmenty trhu, zaplněné zcela odlišnými lidmi s navzájem jen málo slučitelnými potřebami.

Je jasné, že takové společnosti nebude svědčit, pokud se všemi svými klienty bude nucena komunikovat najednou. Bez odlišení mezi různými cílovými skupinami totiž vždy část komunikace bude pro některé zákazníky irelevantní, a v horším případě rovnou obtěžující. A to rozhodně není něco, o co by na sociální síti zodpovědný marketér stál.

Po svém se nastíněný problém rozhodla řešit sociální síť profesionálů LinkedIn. Místopouhé jedné firemní stránky, kterou mohou uživatelé sledovat, bude nyní navíc nabízet tvorbu až deseti s ní propojených podstránek. Funkce se jmenuje Showcase Pages, a podstránky mají marketérům umožnit zaměřit se jednotlivě na různé segmenty trhu, na kterých společnost působí.

office showcase

Showcase Pages tak firmy budou moci zřizovat pro různé své produkty, pro různé organizační složky, kamenné prodejny či jednotlivé značky, které do jejího podnikání spadají. Uživatelé budou tyto stránky moci sledovat s pomocí tlačítka Follow stejně, jako současné firemní stránky na síti.

Hlavní výhodou by mělo být, že díky možnosti zaměření na jednotlivý produkt či skupinu uživatelů by tyto nové stránky měly hned zpočátku oslovit jen relevantní uživatele. Nehrozí tak, že by příspěvky zbytečně obtěžovaly ty, kdo se zajímají o jinou oblast činnosti dané společnosti. Právě tato specializace by při správném uchopení měla nabízet vyšší engagement a lepší výsledky v komunikaci se zákazníky a fanoušky.

Showcase Pages budou správci stránek moci vytvořit přes nabídku pro úpravy firemní stránky. Logickým znakem podstránek přitom bude, že budou mít oddělenou analytiku, a správce tak snadno uvidí, jak si která podstránka vede. Díky tomu stránky bude snadné podle jejich výkonnosti průběžně optimalizovat, a v případě potřeby také rušit nebo zakládat nové.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Czech Internet Forum: Uživatel se mění

Využívání více komunikačních kanálů, příklon k osobnímu doporučení a čím dál častější akce na sociálních sítích. Tak se změnilo chování zákazníka na internetu. Změňte ho taky, shodli se na jasném doporučení přednášející letošního Czech Internet Fora. Přečtěte si, co radí dělat a nedělat na sociálních sítích i mimo ně.