Kompletnější profil uživatelů znamená pro Facebook větší přesnost při cílení reklamy, lépe cílená reklama pak znamená větší příjmy při stejném počtu zobrazených stránek. Sociální síti se tedy úplné profily uživatelů rozhodně vyplatí, a není divu, že se pomalu snaží přicházet se způsoby, jak uživatele k vyplnění dalších položek o své osobě dovést.
A proč nezkusit to, co fungovalo jinde. Údaj o úplnosti profilu je k nalezení jak na LinkedIn, tak třeba na Google+, Facebook ale tuto fintu na své uživatele nikdy nezkoušel. Tedy až do nedávna, jak upozornil Jonathan Espinosa na serveru Inside Facebook. V současnosti sociální síť některým uživatelům údaj ukazuje, a to v pravém horním rohu obrazovky ve chvíli, kdy si otevřou položku svého profilu s osobními údaji a dalšími informacemi o sobě.
Facebook nicméně prozatím žádným způsobem nenaznačuje, které položky by uživatelé měli doladit – to nechává na nich samotných. S jednou výjimkou, u některých uživatelů se ujišťuje, zda místo, na které je odhadl, je skutečně místem, kde bydlí. Odhad zřejmě vzniká podle kombinace IP adresy, místa výkonu práce, geolokačních údajů a případně dalších informací, které uživatel sdílí.