Po Facebooku a Googlu oficiálně zakázal kryptoměnové reklamy také Twitter

Je to oficiální. Poté, co na svých platformách zakázaly reklamy na kryptoměny Facebook a Google, čekalo se, kdy se připojí další. Twitter nyní oznámil, že stejné opatření zavede od úterý, 27. března. Další sociální síť přestane zobrazovat reklamy na ICO.

Od Twitteru jde o očekávaný krok. V lednu totiž tažení proti podvodným reklamám spojenými s kryptoměnami zahájil Facebook a v březnu se k němu přidal Google.

Konec podvodným reklamám

Twitter v oficiálním prohlášení pro TechCrunch uvedl, že globálně zakazuje propagaci ICO, tedy vydávání vlastní kryptoměny, a jakéhokoliv prodeje tokenů. S určitými výjimkami budou odstraněny také reklamy na směnárny kryptoměn a kryptopeněženky. Zůstanou jen reklamy na takové produkty od firem, jež jsou vedeny na burze.

Vzhledem k tomu, že se v kryptoměnovém světě velmi rychle rozmohly podvody, jde o vstřícný krok vůči svým uživatelům. Proto na něm našli shodu největší hráči jako právě Facebook, Google a Twitter. Například mnoho ICOs je děláno pouze se záměrem vylákat z lidí peníze a následně vše zavřít a s penězi zmizet.

„Víme, že tento druh obsahu je často spojován s podvody, ať už je placený nebo organický. Proaktivně nasazujeme opatření, abychom těmto typům účtů zamezili v podvodném jednání s ostatními,“ uvedl k novým změnám Twitter. Podle údajů SimilarWeb nicméně pouze jedno procento návštěvníků přichází na kryptoměnové směnárny z placených reklam.

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Fakta o obsahovém marketingu

Obsahový marketing je jedním z trendů současnosti, způsobem, jak oslovit své stávající i potenciální klienty něčím, co jim je užitečné samo o sobě. Co tento typ marektingu přináší, jak s ním společnosti zachází a jak by se s ním zacházet mělo?
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Zabijte mě!

Nejhorší na vybírání memů každý týden nejsou ty hodiny strávené online probíráním kravin a blbostí. Nejhorší je každý týden vymyslet, co mají ty nesmysly alespoň trochu společného. Sex má svoje místo předplacené na věčnost, zvířátka taky, utahování si z náboženství taky, u nás je stálým hostem i prezident. Tenhle týden je prostě bez speciálních událostí, i tak je to ale samozřejmě docela legrace, že jo..
Přečtěte si více

LinkedIn představil nové profily, zaměřil se na aktivitu

Největší změna za posledních několik let. Tak LinkedIn hodnotí aktuální změnu svých profilů, kterou představil včera na tiskové konferenci. Změna má tři cíle - umožnit uživatelům lépe se představit, snadněji objevovat nové zajímavé lidi a kvalitnější komunikaci s jejich sítí kontaktů. Sociální síť tak dovršila svou proměnu a sérii různých vylepšení a nových funkcí.