Pinterest míří offline, pinovat lze i obrázky z časopisů

Hned dva tištěné časopisy nyní vedou boj o to, který z nich jako první na světě umožnil pinování obrázků ze svých stránek. Samozřejmě se neobejdete bez chytrého telefonu, možnosti zatím nejsou nijak závratné a jde o zjevnou fascinaci technologií na úkor hodnoty samotného sdělení. I tak na tom ale je cosi přitažlivého…

Aktuální magazín House Beautiful umožňuje čtenářům, respektive čtenářkám, aby obrázky z jeho stránek umisťovaly na své nástěnky na Pinterestu. V tomto případě nejde jen o další QR kódy, kterých už jsou časopisy plné, ale o vlastní řešení společnosti Digimarc. Po naskenování obrázku jsou uživatelé automaticky převedeni na předpřipravenou stránku s obrázkem na Pinterestu s možností snadného re-pinu.

Nevýhod je jako u každého podobného řešení hned několik. Je třeba mít v telefonu aplikaci od Digimarc, alespoň v případě, že její funkce vydavatel neintegruje ve své vlastní aplikaci, jako to udělal House Beautiful. Aplikace Pinterestu zatím s podobným využitím nepočítá. A samozřejmě lze pinovat pouze předem připravené obrázky u konkrétních vydavatelů, nikoliv libovolný obsah. Ale to jistě stojí za to, že se nyní House Beautiful může pyšnit titulem prvního časopisu světa, který podporuje Pinterest.

Tedy, teoreticky… Stejný nárok si totiž činí také Food Network Magazine, který zase využívá technologii od společnosti Nellymoser. V tomto případě je navíc pinování spojeno se soutěží. V průběhu celého června mají uživatelé skenovat kódy na stránkách časopisu, sdílet obsah se svými kontakty na Pinterestu, Facebooku či Twitteru a hrát tak o ceny.

Via PE, TC

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Proč Facebook odložil plány na svou globální reklamní síť

Facebook dočasně končí s reklamou v mobilních aplikacích. Testy prý přinesly zajímavé výsledky, které se v budoucnu budou hodit, prozatím se ale chce sociální síť soustředit na reklamu v news feedu. Co to mimo jiné znamená? Že se odkládá tolik skloňovaná reklamní síť za hranicemi Facebooku. Minimálně její mobilní varianta, která je ale také tou hlavní.
Přečtěte si více

Facebook přepracoval Insights, mají více pomáhat v rozhodování

Na základě zpětné vazby uživatelů z řad majitelů stránek přepracovala největší sociální síť Facebook v posledních týdnech analytický nástroj Insights. Nová verze, prozatím dostupná jen malému množství správců stránek, by měla být přehlednější, snáze uchopitelná a díky tomu by měla být v aktivitách na sociální síti ještě praktičtějším pomocníkem.