Pinterest konečně zavádí speciální profily pro značky

Představené firemní profily na Pinterestu budou mít pro své majitele několik výhod. Tou hlavní je, že už nemusí vyplňovat zvlášť jméno a příjmení, ale mají jen jedinou kolonku pro zadání jména společnosti nebo značky, pro kterou chtějí profil vytvořit. Jiný je také postup při tvorbě účtu, kdy je uživatel proveden procesem ověřování své webové stránky. Dalšími výhodami je poskytnutí tlačítek a widgetů Pin It!, Follow, Profile a Board, které lze integrovat do vlastní webové stránky. Tyto widgety nicméně budou dostupné i pro řadové uživatele.

Pinterest je od největších sociálních sítí poněkud odlišný a s ohledem na komunikaci skrze nástěnky a obrázky má jeho ideální použití jistá specifika. Ačkoliv základní pravidla pro komunikaci na sociálních sítích platí i tady, radí společnost seznámit se se všemi možnostmi a vhodnými postupy s pomocí vybraných případových studií. Pinterest proto doporučuje case studies od svých byznys uživatelů (Jetsetter, Allrecipes, Etsy, Organized Interiors, Petplan Insurance), komunikační a marketingové best practices a také tento návod, jak správně pracovat s tlačítky a využívat loga a další duševní vlastnictví Pinterestu.

Do podoby nového firemního profilu je možné převést i již existující účty, a to prostřednictvím této stránky, což je jistě dobrá zpráva pro všechny pokrokové marketéry, kteří se již na Pinterestu zabydleli.

Via Pinterest