Oreo svedlo další “souboj” na Twitteru, tentokrát ho vyzval Kit Kat

Srandičky s hashtagy nebo vtipné falešné účty celebrit jsou jistě skvělá zábava, za královskou disciplínu ale na Twitteru rozhodně považujeme špičkování mezi značkami. Vybalancované souboje v pohotovosti a kreativitě administrátorů mohou přinést spoustu plusových bodů všem zúčastněným (pokud některá ze stran neztratí hlavu), stejně jako aktuálně Kit Kat a Oreu.

Na loňskou výměnu mezi značkami Oreo a AMC Theatres rádi vzpomínáme dodnes, zdá se ale, že některé sušenky prostě přitahují problémy. Velmi sympatický souboj o pozornost jedné dámy muselo tentokrát @Oreo svést na výzvu @KITKAT. Když se značky chovají takhle lidsky a ještě dokáží pobavit, snad to ani nemůže skončit jinak než stovkami retweetů a spoustou pochvalných reakcí všude po internetu…

Via AV

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Yahoo a Facebook prý jednají o partnerství ve vyhledávání

Jak daleko jsou práce na vyhledávači největší sociální sítě? Když Mark Zuckerberg v září připustil, že jeho společnost na vyhledávači pracuje, k možnému časovému horizontu se nevyjádřil. Nyní se ale objevují spekulace o možném vyhledávacím partnerství mezi Facebookem a Yahoo, což by mohlo celý projekt posunout.
Přečtěte si více

Facebook sleduje odkazy ve zprávách, počítá jim sdílení

Facebook oficiálně potvrdil, že sleduje odkazy na webové stránky sdílené v soukromých zprávách, a vnesl tak více světla do fungování počítadla sdílení při použití jeho pluginu. Číslo, které udává počet sdílení dané stránky na Facebooku, totiž zahrnuje nejen ty, kdo na Like kliknuli na dané stránce, ale i jiné formy sdílení, například právě v soukromých zprávách.