Oreo svedlo další “souboj” na Twitteru, tentokrát ho vyzval Kit Kat

Srandičky s hashtagy nebo vtipné falešné účty celebrit jsou jistě skvělá zábava, za královskou disciplínu ale na Twitteru rozhodně považujeme špičkování mezi značkami. Vybalancované souboje v pohotovosti a kreativitě administrátorů mohou přinést spoustu plusových bodů všem zúčastněným (pokud některá ze stran neztratí hlavu), stejně jako aktuálně Kit Kat a Oreu.

Na loňskou výměnu mezi značkami Oreo a AMC Theatres rádi vzpomínáme dodnes, zdá se ale, že některé sušenky prostě přitahují problémy. Velmi sympatický souboj o pozornost jedné dámy muselo tentokrát @Oreo svést na výzvu @KITKAT. Když se značky chovají takhle lidsky a ještě dokáží pobavit, snad to ani nemůže skončit jinak než stovkami retweetů a spoustou pochvalných reakcí všude po internetu…

Via AV

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebooková soutěž dne: Pošli Big Shock a vyhraj!

Agentura SocialSharks, kterou si možná vybavíte třeba v souvislosti s aktivitou společnosti Albi (společnost dávala za každého nového fanouška pětikorunu na charitu), včera spustila méně charitativní akci - soutěž pro energetický nápoj Big Shock.
Přečtěte si více

Modré lízátko vystrašilo 120 milionů lidí, chystá se druhý díl

Pamatujete si na kampaň Take This Lollipop, která varovala uživatele Facebooku před zneužitím jejich údajů? My rozhodně ano, protože jde dodnes o jednu z nejlépe udělaných aplikací svého druhu a díky špičkovému propojení videa s Facebookem vznikl velmi osobní zážitek, ze kterého mrazí. Na Kickstarteru můžete podpořit vznik pokračování.