Oreo svedlo další “souboj” na Twitteru, tentokrát ho vyzval Kit Kat

Srandičky s hashtagy nebo vtipné falešné účty celebrit jsou jistě skvělá zábava, za královskou disciplínu ale na Twitteru rozhodně považujeme špičkování mezi značkami. Vybalancované souboje v pohotovosti a kreativitě administrátorů mohou přinést spoustu plusových bodů všem zúčastněným (pokud některá ze stran neztratí hlavu), stejně jako aktuálně Kit Kat a Oreu.

Na loňskou výměnu mezi značkami Oreo a AMC Theatres rádi vzpomínáme dodnes, zdá se ale, že některé sušenky prostě přitahují problémy. Velmi sympatický souboj o pozornost jedné dámy muselo tentokrát @Oreo svést na výzvu @KITKAT. Když se značky chovají takhle lidsky a ještě dokáží pobavit, snad to ani nemůže skončit jinak než stovkami retweetů a spoustou pochvalných reakcí všude po internetu…

Via AV

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Social média i značky se znovu zapojují: #DOMA, #ProudToLove, #LoveIsLove

S radostí sledujeme, jak se velké značky a celebrity zapojují prostřednictvím sociálních sítí do aktuálního dění. I na Těchinternetech jste si mohli prohlédnout, jak pomáhají s přírodními katastrofami nebo jak reagují na celospolečenské změny. Jednou z takových změn je i rozhodnutí Nejvyššího soudu v USA ohledně legalizace homosexuálních sňatků.