Open Graph akce mají podle Facebooku “působit přirozeně”

Jaký je nejlepší způsob, jak Open Graph akcemi uživatele zaujmout? Podle Chrise Maliwata z Facebooku musí znít přirozeně, užívat běžný jazyk a odpovídat tomu, co uživatel skutečně dělá a dělat chce.

Uživatelé poslouchají písničky, čtou články či knihy, chtějí zboží či služby. To jsou také zabudované Open Graph akce, které Facebook umí rozpoznat, pojmenovat a vývojářům je nabízí k implementaci do aplikací. Kromě toho ale mohou vytvářet i své vlastní akce a právě tam směřuje doporučení Chrise Maliwata, který ve Facebooku vede oddělení vývoje pro strategické partnery. Podle něj čím přirozeněji akce působí, tím spíš uživatele zaujmou:

“Pokud zní pravdivě a autenticky, pak vyvolávají největší engagement. Kampaně, které se snaží být příliš brandové nebo přehnaně chytré, neúčinkují tak dobře, protože po uživatelích chtějí nepřirozené jednání či prohlášení, která by jinak neudělali.”

Cílem Facebooku je vytvořit síť vzájemně propojených uživatelů a produktů. Právě akce v rámci Open Graphu jsou tím, co propojuje uživatele s předměty a službami, a čím lépe budou nastavené, tím více je uživatelé budou používat a tím víc Facebook o chování spotřebitelů a jejich přáních a preferencích bude mít informací. Že takové informace jsou pro sociální síť zlatým pokladem, to asi netřeba dodávat.

Není proto divu, že Facebook chce, aby jeho zabudované akce, které vyjadřují vztahy mezi uživateli a věcmi, odpovídaly vztahům, jaké existují v reálném světě. Umožní mu to, aby jeho databáze byla jakousi online mapou těchto vztahů, podle které se při své činnosti, samozřejmě za patřičný poplatek, budou moci orientovat malí obchodníci i celé nadnárodní společnosti.

Via IF

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Všichni vás sledují!

Uplynulý týden byl ve znamenení několika zásadních událostí: Apple ukázal nový počítač, což nemohlo zůstat bez náležité odpovědi; dozvěděli jsme se, že všechno, co sdílíte na Facebooku a o čem se bavíte v Americe po telefonu, může a bude použito proti vám; objevil se nový fenomén "sloth-facingu", což bychom asi přeložili jako "lenochodozksichtování"; a samozřejmě jsme našli i další nesmysly..