Open Graph akce mají podle Facebooku “působit přirozeně”

Jaký je nejlepší způsob, jak Open Graph akcemi uživatele zaujmout? Podle Chrise Maliwata z Facebooku musí znít přirozeně, užívat běžný jazyk a odpovídat tomu, co uživatel skutečně dělá a dělat chce.

Uživatelé poslouchají písničky, čtou články či knihy, chtějí zboží či služby. To jsou také zabudované Open Graph akce, které Facebook umí rozpoznat, pojmenovat a vývojářům je nabízí k implementaci do aplikací. Kromě toho ale mohou vytvářet i své vlastní akce a právě tam směřuje doporučení Chrise Maliwata, který ve Facebooku vede oddělení vývoje pro strategické partnery. Podle něj čím přirozeněji akce působí, tím spíš uživatele zaujmou:

“Pokud zní pravdivě a autenticky, pak vyvolávají největší engagement. Kampaně, které se snaží být příliš brandové nebo přehnaně chytré, neúčinkují tak dobře, protože po uživatelích chtějí nepřirozené jednání či prohlášení, která by jinak neudělali.”

Cílem Facebooku je vytvořit síť vzájemně propojených uživatelů a produktů. Právě akce v rámci Open Graphu jsou tím, co propojuje uživatele s předměty a službami, a čím lépe budou nastavené, tím více je uživatelé budou používat a tím víc Facebook o chování spotřebitelů a jejich přáních a preferencích bude mít informací. Že takové informace jsou pro sociální síť zlatým pokladem, to asi netřeba dodávat.

Není proto divu, že Facebook chce, aby jeho zabudované akce, které vyjadřují vztahy mezi uživateli a věcmi, odpovídaly vztahům, jaké existují v reálném světě. Umožní mu to, aby jeho databáze byla jakousi online mapou těchto vztahů, podle které se při své činnosti, samozřejmě za patřičný poplatek, budou moci orientovat malí obchodníci i celé nadnárodní společnosti.

Via IF

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Happy Independence Day a láhev na bar!

Politika je v memech jedno z nejsilnějších témat. Když už se někdy děje něco opravdu zajímavého, poznáte to právě podle počtu vtipných dovysvětlujících obrázků. Náš El Presidente na sebe (a samozřejmě i na nás) málem přivolal hněv boží, ale my jsme už tak daleko, že i těch obrázků vlastně ani moc netvoříme. Naši západní spojenci slaví Den nezávislosti a pořád není jasné, kdo je a kdo není terorista a kdo koho sleduje. Ale jinak klasika: zvířátka, debilní lidi na internetu, trochu neškodného rasismu a náš nový dětský hrdina Albert Rammstein!
Přečtěte si více

YouTube Style! Dva dny, 16 milionů zhlédnutí a virální orgie

Spousta internetových celebrit, desítky populárních memů, přes dvacet skrytých easter eggů a vzpomínka na virální rok 2012 jak se patří. Jestli milujete portál YouTube a jeho svébytnou a mnohdy překvapivou kulturu, teď ho budete milovat ještě o kus víc. Všem nám totiž nadělil příjemný vánoční dárek v podobě Rewind YouTube Style 2012. Usaďte se, osobnosti jako PSY, Felicia Day, Annoying Orange nebo "ten kluk z Shit Girls Say" právě přicházejí...