Olympijské zlato za sociální sítě získává… Visa

Sto dvacet milionů postů v podání pětačtyřiceti milionů uživatelů Facebooku. To je olympiáda v sociálních sítích. Kromě sportovců byly úspěšné i velké značky, které byly olympijskými partnery.

Samsung ani Omega nedokázaly překonat Visu. Ale bylo to opravdu jen o kousek. Zlatou medaili si vydavatel karet vysloužil za 80 tisíc zmínek na sociálních sítích. Druhý, švýcarský výrobce hodinek Omega, dosáhl na 77 tisíc a na třetí místo se vyšplhal Samsung s jednasedmdesáti tisícovkami zásahů. Vyplývá to z olympijské infografiky agentuy Engagor.

Visa se prosadila i v zapojení fanoušků. Správci jejích profilů dokázali za týden odpovědět na pět tisíc fanouškovských zpráv. Dosavadní lídr – Coca Cola – během posledního týdne olympiády trochu polevil a stihl jen tisícovku odpovědí.

Jinak z pohledu zájmu o sportovce vítězí americký snowboardist Shaun White. V první pětici se ale podle informací z Facebook Newsroom umístila ještě snowboarďačka Jenny Jones a pár hokejistů. Takhle vypadá pětice jmen, kolem kterých byl na Facebooku největší frmol.

  • White
  • T.J. Oshie
  • Yuna Kim
  • Jenny Jones
  • Carey Price

A tady už je ta slibovaná infografika.

Engagor-Olympic-Data-Infographic

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ovládněte Facebook. Školení na téma reklama, soutěže a správa

Tyinternety.cz spolu s experty ze společností zabývajících se sociálními médii pokračují v seriálu facebookových školení. Účastníkům poskytnou komplexní vhled do fungování facebookové reklamy a tipy pro její využití, návod na pořádání soutěží, správné postupy pro zvládnutí krizové komunikace i ucelený přehled o možnostech aplikací.
Přečtěte si více

Studie: Reklamu v sociálních médiích čeká zlatá éra

Sociální média mají svou budoucnost teprve před sebou, alespoň pokud jde o příjmy z reklamy. Podle studie od BI Intelligence se jen v USA útrata za reklamu přes ně do roku 2017 zvýší na 11 miliard dolarů. Sociální média navíc mají proti některým svým konkurentům tu výhodu, že již úspěšně započala s orientací na mobilní prostředí, kam se stěhují i uživatelé.