Samsung ani Omega nedokázaly překonat Visu. Ale bylo to opravdu jen o kousek. Zlatou medaili si vydavatel karet vysloužil za 80 tisíc zmínek na sociálních sítích. Druhý, švýcarský výrobce hodinek Omega, dosáhl na 77 tisíc a na třetí místo se vyšplhal Samsung s jednasedmdesáti tisícovkami zásahů. Vyplývá to z olympijské infografiky agentuy Engagor.
Visa se prosadila i v zapojení fanoušků. Správci jejích profilů dokázali za týden odpovědět na pět tisíc fanouškovských zpráv. Dosavadní lídr – Coca Cola – během posledního týdne olympiády trochu polevil a stihl jen tisícovku odpovědí.
Jinak z pohledu zájmu o sportovce vítězí americký snowboardist Shaun White. V první pětici se ale podle informací z Facebook Newsroom umístila ještě snowboarďačka Jenny Jones a pár hokejistů. Takhle vypadá pětice jmen, kolem kterých byl na Facebooku největší frmol.
- White
- T.J. Oshie
- Yuna Kim
- Jenny Jones
- Carey Price
A tady už je ta slibovaná infografika.