Olympijské zlato za sociální sítě získává… Visa

Samsung ani Omega nedokázaly překonat Visu. Ale bylo to opravdu jen o kousek. Zlatou medaili si vydavatel karet vysloužil za 80 tisíc zmínek na sociálních sítích. Druhý, švýcarský výrobce hodinek Omega, dosáhl na 77 tisíc a na třetí místo se vyšplhal Samsung s jednasedmdesáti tisícovkami zásahů. Vyplývá to z olympijské infografiky agentuy Engagor.

Visa se prosadila i v zapojení fanoušků. Správci jejích profilů dokázali za týden odpovědět na pět tisíc fanouškovských zpráv. Dosavadní lídr – Coca Cola – během posledního týdne olympiády trochu polevil a stihl jen tisícovku odpovědí.

Jinak z pohledu zájmu o sportovce vítězí americký snowboardist Shaun White. V první pětici se ale podle informací z Facebook Newsroom umístila ještě snowboarďačka Jenny Jones a pár hokejistů. Takhle vypadá pětice jmen, kolem kterých byl na Facebooku největší frmol.

  • White
  • T.J. Oshie
  • Yuna Kim
  • Jenny Jones
  • Carey Price

A tady už je ta slibovaná infografika.

Engagor-Olympic-Data-Infographic