Offers nyní pro všechny stránky od 400 fanoušků, ale za peníze

Nástroj Offers, neboli nabídky na výhodné akce ze strany obchodníků, Facebook pro některé stránky spustil již dříve během tohoto roku. Nyní funkci rozšiřuje na všechny stránky od 400 fanoušků výš, nevýhodou ovšem je, že už nebude dostupná zdarma.

To, že nabídky budou k dispozici pro všechny stránky s ne úplně zanedbatelným počtem fanoušků, je samozřejmě posun k lepšímu. Obchodníci nicméně budou muset jako součást publikace slevové nabídky investovat minimálně 5 dolarů do reklamy na její zviditelnění. Horní hranice pro případ, že by chtěli investovat víc, samozřejmě stanovena není.

Facebook Offers

Další novinkou je možnost obchodníků přidat ke svým nabídkám speciální kódy, s jejichž pomocí mohou lépe sledovat výsledky, kterých s tou kterou nabídkou dosáhli. To byla podle Facebooku jedna z nejčastěji poptávaných funkcí od doby, kdy v květnu sociální síť nabídky poprvé spustila. Nabídky nahradily po svém spuštění slevy za check-iny, které Facebook dříve umožňoval obchodníkům s geolokační stránkou.

Via AF, IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook zveřejnil prezentaci s výsledky za první čtvrtletí

Na konci prvního čtvrtletí letošního roku měl Facebook 1,11 miliardy měsíčně aktivních uživatelů a z nich celých 665 milionů aktivních denně. Velká většina uživatelů přistupuje k největší sociální síti také přes mobilní telefony a téměř 200 milionů lidí dokonce výhradně touto cestou.
Přečtěte si více

#occupygezi a #istanbul: Sociální média opět zasahují

Původní protesty proti kácení stromů v Istanbulu se během pár dní proměnily v demonstrace proti současné vládě. A protože už se stalo zvykem, že tamější média události bez výjimky ignorují, informace se šíří jak jinak než prostřednictvím blogů, Twitteru a Facebooku.
Přečtěte si více

Spielberg odhalí trailer na film Lincoln přes Hangouts

Videochat Hangout se stal vlajkovou lodí Google+ a ve svém tažení se vydatně opírá o celebrity, prezidenty a velké osobnosti obecně. Už příští týden k nim přibude také historicky první premiéra filmového traileru, navíc za osobní účasti Stevena Spielberga a Josepha Gordon-Levitta.