Offers nyní pro všechny stránky od 400 fanoušků, ale za peníze

Nástroj Offers, neboli nabídky na výhodné akce ze strany obchodníků, Facebook pro některé stránky spustil již dříve během tohoto roku. Nyní funkci rozšiřuje na všechny stránky od 400 fanoušků výš, nevýhodou ovšem je, že už nebude dostupná zdarma.

To, že nabídky budou k dispozici pro všechny stránky s ne úplně zanedbatelným počtem fanoušků, je samozřejmě posun k lepšímu. Obchodníci nicméně budou muset jako součást publikace slevové nabídky investovat minimálně 5 dolarů do reklamy na její zviditelnění. Horní hranice pro případ, že by chtěli investovat víc, samozřejmě stanovena není.

Facebook Offers

Další novinkou je možnost obchodníků přidat ke svým nabídkám speciální kódy, s jejichž pomocí mohou lépe sledovat výsledky, kterých s tou kterou nabídkou dosáhli. To byla podle Facebooku jedna z nejčastěji poptávaných funkcí od doby, kdy v květnu sociální síť nabídky poprvé spustila. Nabídky nahradily po svém spuštění slevy za check-iny, které Facebook dříve umožňoval obchodníkům s geolokační stránkou.

Via AF, IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook má nové centrum pro hledání nejlepších agentur a vývojářů

Takzvaní preferovaní marketingoví vývojáři jsou označením, jehož udělováním chce Facebook pomoci značkám snadno najít kvalitní agentury pro kampaně na sociální síti. Nyní se projekt dočkal dalšího zviditelnění a rozšíření. Facebook zřídil speciální web, kde lze mezi doporučenými dodavateli podrobně vyhledávat podle nejrůznějších kritérií včetně specializace a lokality.
Přečtěte si více

Studie: Příspěvky z Facebooku jsou zapamatovatelnější než jiné typy textu

Se zajímavou studií přišli výzkumníci z Univerzity San Diego. Podle ní jsou příspěvky z Facebooku pro lidi snáze zapamatovatelné než profesionálně psané texty z knih či dokonce obličeje. A důvod údajně není v tom, že by nám užívání Facebooku měnilo mozek, ale právě naopak - příspěvky ostatních na sociální síti lépe odpovídají tomu, jak náš mozek již dávno funguje.
Přečtěte si více

Zynga ve třetím čtvrtletí tratila, akcie šly přesto nahoru

Po společnostech jako Google, Facebook či Yahoo ukázala výsledky hospodaření také problémová Zynga, tvůrce Farmville a dalších slavných sociálních her. Nejen odchod přebytečných zaměstnanců, ale i vyšší příjmy než se očekávalo měly pravděpodobně na svědomí, že její akcie si včera po uzavření burz polepšily.