Obrazem: Twitter už má stovky firemních stránek. Česká chybí

Nadšení menších firem pro nové stránky bezpochyby znatelně ochladlo poté, co se ukázalo, že sice budou dostupné už od února, ovšem jen pro štědré inzerenty. Vstupenkou je totiž částka alespoň 25 tisíc dolarů v reklamě na Twitteru, i proto se nejspíš české stránky jen tak nedočkáme. Přesto už vznikla i studie, která značkám radí, jak ke stránkám přistupovat – a jak se ukazuje při pohledu na některé z nich, zdaleka ne všichni jí četli.

Podívejte se na tři desítky stránek, které jsme vybrali z čerstvého žebříčku zveřejněného na ZoomSphere. Ten momentálně indexuje necelých 250 stránek a až překvapivé množství z nich patří celebritám. Je otázkou, zda si své stránky musely zaplatit, nebo šlo o nějakou speciální nabídku – přeci jen na známé tváře v rámci propagace svých služeb spoléhá nejen Twitter, ale také Google+ nebo Facebook. Drtivá většina existujících stránek je každopádně z USA, druhá je Velká Británie a třetí Německo.

 

@LouisVuitton

@richardbranson

@Avon_UK

 

@VictoriasSecret

@o2

@Heineken

@redbull

@CocaCola

@pepsi

@McDonalds

@subwayfreshbuzz

@OldSpice

@iTunesMusic

@AppStore

@BlackBerry

@bing

@HP

@intel

@Forbes

@Reuters

@RollingStone

@DisneyPictures

@DisneyPixar

@Olympics

@KLM

@generalelectric

@chevrolet

@Audi

@Cadillac

@Porsche