Obrazem: Jak by také mohly vypadat firemní profily Google+

Firemní stránky na Google Plus jsou na spadnutí a některé vybrané firmy je mohou testovat už nyní, takže základní představu o jejich vzhledu máme. Dvojice agentur oslovená serverem Mashable nyní vytvořila zajímavé grafické návrhy toho, jak by stránky mohly vypadat a co všechno by mohly umět.

Firemní stránky na sociální síti Googlu se dají zřejmě očekávat nejdéle v horizontu několika málo týdnů a třeba takový Ford už tu svojí vesele testuje, byť zatím jen s omezenými možnostmi. Agentury Skinny a Fantasy Interactive se přesto nelekly, že je realita už brzo usvědčí ze špatného odhadu, a popustily uzdu kreativitě. Jejich návrhy se snaží zachytit potenciál Google+ na reálných základech, a byť v některých ohledech působí možná až příliš komplikovaně z hlediska správy, jen málokterý marketér by si asi něco takového nechal ujít.

Jaké to zatím je: Ford

Ve srovnání s již spuštěnou testovací stránkou Fordu jsou návrhy od dvojice zmíněných agentur vizuálně o poznání rozmáchlejší a dá se čekat, že přinejmenším zpočátku bude realita spíše úspornější. Stávající podobu před oficiálním spuštěním můžete u Fordu prozkoumat sami, nic moc zajímavého nad rámec běžných osobních profilů ale v tuto chvíli nenabízí.

Jaké by to mohlo být: Coca-Cola a Starbucks

Návrhy stránek pro tyto dvě notoricky známé firmy má na svědomí Fantasy Interactive (pro zvětšení obrázky rozklikněte). Jde především o návrh vizuálního pojetí stránek, který počítá s přidáním různých prvků nad rámec stávajícího zpracování. To by firemní stránky výrazněji odlišilo od osobních profilů, Google by ale musel celkem zapracovat, stejně jako budoucí správci stránek.

Jaké by to mohlo být: Mini

Poměrně komplexní návrh od agentury Skinny představuje možnosti firemních stránek hned na několika úrovních a počítá s výrazným zapojením Kruhů. Už domovská stránka se s jejich pomocí snaží samostatně propagovat jednotlivé produkty Mini, aby mohli uživatelé komunikovat jen o tom, co je opravdu zajímá, a značka mohla naopak komunikaci lépe zacílit.

Jak ukazuje následující obrázek, vše by mělo fungovat tak, že po přidání základní firemní stránky Mini do Kruhů lze přidávat i jednotlivé “produktové” stránky (v tomto případě Countryman). Uživateli se tak bude zobrazovat obecný obsah základní stránky, plus obsah všech podstránek, které začne dále sledovat.

Vše samozřejmě počítá i se zapojením Hangouts, aby mohla značka svým příznivcům zajistit virtuální přítomnost na zajímavých akcích. Autoři návrhu v tomto případě konstatují, že by bylo vhodné pro firemní stránky navýšit maximální limit zúčastněných do jednoho hovoru.

Soukromé Kruhy zase dovolí rozdělovat obsah mezi specifické skupiny uživatelů a třídit a monitorovat samotné fanoušky podle jejich zájmů, aktivity nebo třeba sentimentu.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak různé typy osobností používají sociální média

Všemožné studie zkoumající, jak sociální média používají muži a ženy, mladí a staří nebo třeba bohatí a chudí, vycházejí prakticky každý týden. Co ale studie, která by používání sociálních sítí zkoumala podle typu osobnosti? Jednu takovou provedla společnost CPP zaměřená na personalistiku a přetavila ji i do podoby infografiky.
Přečtěte si více

Nejzajímavější sociální kampaně: Kreativci a zombíci řádí na Twitteru

Nejrychlejší agentura světa, generátor cenzury, zombies... Přes to, že Twitter vlastně marketérům nenabízí moc nástrojů na hraní, stále nás na téhle sociální síti dokáží něčím překvapovat. Kromě Twitteru se ale v našem tradičním přehledu samozřejmě podíváme také na Facebook nebo na jedno pozoruhodné využití slavné počítačové hry Portal 2.