Novinka na Facebooku. Community Pages o zájmech a nejen o nich

Community Pages je nový typ stránek na Facebooku. Na rozdíl od bývalých fanouškovských, nyní „like“ stránek, kterým by měla zůstat především funkce marketingové propagace značek a známých jednotlivců, Community Pages se budou věnovat koníčkům, zájmům, činnostem pro volný čas a tak dále. Je jich prozatím 6,5 milionu, na témata jako lezení, vaření, cyklistika, a boxování. Další stránky budou časem moci vytvářet i samotní uživatelé.

První zmínka o Community Pages přišla již prvního dubna na AllFacebook. Včera pak přišla i realita. Podle vlastních slov Facebooku má jít o nejlepší zdroj informací o daném tématu na celém internetu. Prozatím ale jedou takříkajíc na půl plynu. Ve dvou záložkách na nich najdete tematickou stránku z Wikipedie, pokud existuje, a realtime výsledky hledání ve veřejných statusech napříč největší sociální sítí.

Community Page o boxování

To se má ovšem změnit. Jak to totiž vypadá, Facebook buď zatím přesně neví, jakou podobu stránky budou mít, nebo dolaďuje technické detaily. Ať už tak, nebo tak, fanoušky vyzývá, aby se zapsali, a až přijde čas, prý jim zašle zprávu o tom, jak mohou přispět k obsahu stránky.

Nejlepší sbírka sdílených znalostí o tématu zní velmi odvážně, Facebook nám ale už nejednou dokázal, že nemožné je pro ně pouhou výzvou. Koneckonců to dokazuje i samotnou svou existencí. Která jiná společnost měla po šesti letech své existence srovnatelný vliv?

Via Techcrunch