Nové Insights rozjede Facebook globálně a najednou

Žádné postupné spouštění podle zemí a jiných kritérií. Insghts jsou v betaverzi spuštěné pro některé už od června. Teď je ale dostanou všichni. Pěkně v jeden den.

Facebook už na svém blogu upozornil adminy, že okamžik, kdy dostanou všichni a naostro do rukou vylepšené Insights se dramaticky blíží. Novinka by měla poskytnout data o výkonu příspěvků podle typu nebo hlubší vhled do demografických dat o fanoušcích.

facebook-insights-filtering

“Abychom pomohli správcům stránek v analýze toho, jak lidé pracují s jejich obsahem, rozdělili metriku People Talking About This (PTAT) do několika kategorií – Page Likes, People Engaged (počet unikátních uživatelů, kteří klikli, komentovali, lajkovali nebo sdíleli post) a několik dalších,” píše Facebook na svém blogu. Kromě toho přibude ještě pár spíše kosmetických změn.

via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Buddy Media radí, kdy psát příspěvky a jaká slova použít

Věděli jste, že příspěvkům o módě, zdraví či cestování se nejvíc daří ve čtvrtek, financím ve středu, jídlu v úterý, sportu v neděli a zábavě i médiím kolem víkendu? Společnost Buddy Media sledovala rozdíly v tom, kdy značky získávají největší ohlas na své facebookové příspěvky nejen v závislosti na čase vydání, ale také podle odvětví či použitých slov.
Přečtěte si více

Německo požaduje, aby Facebook přestal vyžadovat skutečné jméno

Tohle je pro Facebook bezpochyby velké sousto. Po dlouhé řadě požadavků evropských států v čele s Německem na sladění jeho fungování s evropskými a národními zákony je nyní v ohrožení i jeden z jeho základních pilířů, kterým je používání skutečné identity uživatelů. Není divu, že se hodlá bránit zuby nehty.