Nová stránka Twitteru pro firmy pomůže začátečníkům i pokročilým

Twitter postupně spouští další a další možnosti a nástroje pro firmy, které na něm chtějí inzerovat. Aby je přilákal k placeným službám, musí si je ale nejprve získat pro ty neplacené. A k tomu je zase potřeba, aby firmy a podnikatelé viděli v Twitteru pro své aktivity přínos. To se neobejde bez spousty vysvětlování a příkladů, protože Twitter dokáže být i pro pokročilé poměrně složitým místem.

Nová stránka Twitteru pro firmy se snaží být takovým zdrojem, který vysvětlí jak základy, tak pokročilejší strategie. Obsahuje sekci pro začátečníky (i se slovníčkem pojmů), kde se lze seznámit s tím, co by před započetím profesionálního využívání mikroblogovací sociální sítě měl vědět asi úplně každý. Obsahuje ale také návod, jak budovat svou komunitu diváků, bez níž je Twitter jen místem, kde jste hloupě omezeni délkou svých zpráv.

Pro všechny, kdo již tyto základy znají, ať už je mají načtené odjinud, nebo ještě lépe z praxe, je Twitter na nové stránce pro firmy dále rozvádí o inspiraci, jak používat jeho možnosti pro marketing. Tomu je za prvé věnována zvláštní teoretická sekce, za druhé pak, a to především, stránka s několika desítkami success stories a case studies, tedy praktických příkladů firem, které již na Twitteru úspěchu dosáhly. Vše uzavírají sekce o samoobslužné reklamě a dalších nástrojích pro webové stránky.

Zahraniční média často dávají nový web Twitteru do souvislosti s IPO, vstupem na burzu, o němž se v případě mikroblogovací sítě hodně spekuluje. Twitter sice podle svého šéfa Dicka Costolo o vstupu na burzu v nejbližší době neuvažuje a chce se soustředit hlavně na získávání nových uživatelů, pravda ale je, že podobný web, jednoznačně zaměřený směrem k budování nových příjmů, cestu pro toto rozhodnutí do budoucna dláždí. Případní investoři by totiž, stejně jako tomu bylo loni v případě Facebooku, chtěli ze všeho nejvíc vidět právě to, že Twitter má potenciál vložené prostředky svými příjmy dostatečně zhodnotit.

Via Twitter