Nová funkce vám poví, zda jste nejpopulárnějším uživatelem LinkedIn

LinkedIn uvedlo novinku v sekci věnované návštěvám ostatních uživatelů na vašem profilu. Nová funkce vám v duchu soutěže popularity umožní srovnat, jak si mezi vašimi kontakty vedete v počtu návštěv od ostatních uživatelů.

Sekce “Kdo sleduje váš profil” na sociální síti LinkedIn se poučila od Kloutu. Poprvé umožňuje srovnávat, jak si vedete v popularitě mezi ostatními uživateli. Srovnání nicméně nevychází z žádných složitých počtů, je založeno jednoduše na tom, kolik lidí v poslední době zavítalo na váš profil.

Novinka How You Rank na prvním místě ukáže vaše pořadí, a to jak absolutně, tak procentem. Pokud si nevedete příliš dobře, bude k vám ale funkce milosrdná. Vedle absolutního pořadí se dozvíte maximálně to, že v množství návštěv profilu jste mezi svými kontakty v té slabší polovině. Pokud jste naopak mezi těmi lepšími, řekne vám LinkedIn přesné procento těch, kdo se nacházejí nad vámi.

O kousek níž se dozvíte, kde z vašich kontaktů je na LinkedIn nejpopulárnější, a ostatní uživatelé jeho profil navštěvují nejčastěji. V tomto prostoru vám také nová sekce poradí, jak svůj profil vylepšit, aby jej navštěvovalo více lidí a LinkedIn pro vás byl přínosnější. Inspiraci ke změnám samozřejmě můžete načerpat i přímo od těch, kdo si sami vedou nejlépe.

how-you-rank

LinkedIn v blogovém příspěvku, v němž novinku oznámilo, také radí několik způsobů, jak mohou být funkce v sekci “Kdo sleduje váš profil” při různých příležitostech užitečné:

  • Ti, kdo hledají práci, mohou navštívit stránku člověka, se kterým u potenciálního zaměstnavatele komunikují. Zvyšují tím šanci, že jim recruiter návštěvu profilu oplatí, čímž se mohou zvýšit jejich šance ve výběrovém řízení.
  • Majitelé firem mohou nástroj použít k tomu, aby zjistili, kdo mezi jejich kontakty je nejvíc zviditelňuje pro potenciální klienty.
  • Studenti mohou získat kontakty na lidi, kteří jsou důležití v oboru, v němž chtějí jednou pracovat.
  • Prodejci mohou navštěvovat profily ostatních, aby je motivovali k návštěvě svého vlastního profilu. Po takové zpětné návštěvě je totiž ideální příležitost se druhému uživateli ozvat a navázat s ním komunikaci, která může vést i k úspěšnému obchodu.

A co je to hlavní? LinkedIn doufá, že soutěž popularity jeho uživatele motivuje, aby se na sociální síti víc snažili upoutat pozornost ostatních. Všichni si totiž rádi připadáme jako vítězové, a podobné soutěže nás již z naší přirozenosti alespoň trochu ovlivňují. Aktivnější uživatelé přitom znamenají výhru především pro LinkedIn. Zdá se tedy, že z pohledu společnosti jde o perfektní nápad, jak si vylepšit skóre v jiném žebříčku popularity, a to žebříčku oblíbenosti sociálních sítí.

Total
0
Shares
Další články