Nová funkce Twitteru umožní snadno sbírat e-maily uživatelů

Získat od zákazníka či potenciálního zákazníka e-mailovou adresu může být skvělý způsob, jak s ním navázat trvalejší komunikaci a časem mu přinést nabídku, která jej osloví. Způsobů, jak se k e-mailu dostat, je samozřejmě celá řada, od registrace na webové stránce, přes nejrůznější soutěže na Facebooku i jinde, až po ukládání informací z uskutečněných nákupů. Mezi způsoby, jak získat na zákazníka e-mailový kontakt, nyní díky Twitteru přibyl jeden další.

Jmenuje se Lead Generation Card, a ačkoliv prozatím je dostupný jen pro vybrané klienty Twitteru, společnost jej „brzy“ plánuje spustit globálně. Nová karta umožňuje vložit přímo do tweetu formulář, který je automaticky předvyplněný uživatelovými identifikačními a kontaktními údaji (jméno, příjmení, uživatelské jméno a kontaktní e-mail, zadaný na Twitteru). Tento formulář je nejlépe doplnit zajímavou nabídkou či výzvou. Call to Action, který vyzývá uživatele ke kliknutí a tím i odeslání údajů, navíc podle všeho bude volně upravitelný, aby odpovídal obsahu nabídky.

Via Twitter