Nová funkce Twitteru umožní snadno sbírat e-maily uživatelů

Takzvané Lead Generation Cards od Twitteru by už brzy měly umožnit snadno a rychle získávat od uživatelů, především svých vlastních followerů, e-mailový kontakt. Uživatelům přitom celý proces nezabere víc než pouhé jedno kliknutí.

Získat od zákazníka či potenciálního zákazníka e-mailovou adresu může být skvělý způsob, jak s ním navázat trvalejší komunikaci a časem mu přinést nabídku, která jej osloví. Způsobů, jak se k e-mailu dostat, je samozřejmě celá řada, od registrace na webové stránce, přes nejrůznější soutěže na Facebooku i jinde, až po ukládání informací z uskutečněných nákupů. Mezi způsoby, jak získat na zákazníka e-mailový kontakt, nyní díky Twitteru přibyl jeden další.

Jmenuje se Lead Generation Card, a ačkoliv prozatím je dostupný jen pro vybrané klienty Twitteru, společnost jej “brzy” plánuje spustit globálně. Nová karta umožňuje vložit přímo do tweetu formulář, který je automaticky předvyplněný uživatelovými identifikačními a kontaktními údaji (jméno, příjmení, uživatelské jméno a kontaktní e-mail, zadaný na Twitteru). Tento formulář je nejlépe doplnit zajímavou nabídkou či výzvou. Call to Action, který vyzývá uživatele ke kliknutí a tím i odeslání údajů, navíc podle všeho bude volně upravitelný, aby odpovídal obsahu nabídky.

Via Twitter

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak se kšeftuje s falešnými účty na Twitteru

Že je obrovská část účtů na Twitteru falešná a s těmito účty se také čile obchoduje, to už nějakou dobu není žádné tajemství. Kolik jich ale přesně je? Díky novému nástroji Fakers již máme představu a tak mohla vzniknout infografika, která se obchodu s falešnými účty a followery podívala blíže na zoubek.
Přečtěte si více

Infografika od Seznamu: E-mail stále drtí Skype, ICQ i Facebook

Nejvyužívanějším a nejdynamičtěji rostoucím komunikačním kanálem na internetu je e-mail. Vyplývá to z průzkumu společnosti Seznam.cz o způsobech on-line komunikace, jehož výsledky jsou shrnuty v přehledné infografice. Z výzkumu je patrné, že na denní bázi e-mail používá 78 procent dotázaných, vlastní ho ale až 99 procent účastníků průzkumu.