Nová funkce na LinkedIn vám umožní ohodnotit vaše kontakty

Nová funkce LinkedIn Endorsements dává uživatelům možnost vyznačit u svých kontaktů odbornosti, ve kterých jsou podle jejich názoru dobří. Uživatel si také může zvolit dovednosti, o nichž si sám myslí, že jimi disponuje, a ve kterých ho následně budou moci ohodnotit ostatní.

LinkedIn včera na svém blogu oznámil novou funkci Endorsements, se kterou uživatelé mohou jedním kliknutím projevit, které odbornosti přisuzují svým kontaktům. Vybírat mohou jak z těch, které si lidé na profil vložili sami, tak mohou navrhnout novou schopnost, dovednost či odbornost, kterou uživatel na profilu ještě nemá. Oceněným přijde e-mail, ve kterém budou upozorněni, kdo  a kterou jejich odbornost ocenil. Z profilu se pak také budou moci podívat na kompletní seznam svých oceněných dovedností.

Pro lepší přehlednost toho, jak novinka funguje, LinkedIn umístil krátkou prezentaci na SlideShare:

Funkce je prozatím spuštěna pro uživatele ze Spojených států, Indie, Nového Zélandu a Austrálie, kteří používají LinkedIn v anglickém jazyce. Pro další země a jazyky ji LinkedIn chce aktivovat během následujících týdnů. Ve světě sociálních sítí přitom nejde o úplně novou věc, například estonský startup Zerply, o jehož vývoji se na našich stránkách nedávno rozepsal jeho hlavní vývojář Josef Minařík, se podobnou funkcí pyšní již několik měsíců.

Rozhodně bude tato funkce velkou časovou úlevou pro všechny, kdo (stejně jako náš šéfredaktor) nenávidí dosavadní žádosti o doporučení a raději předstírají, že je nevidí.

Via LinkedIn

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Anonymous chtějí 5. listopadu odstavit Zyngu i Facebook

Hackerské uskupení Anonymous se znelíbil plán Zyngy propouštět, a tak se na herní společnost cíleně zaměřilo. Díky tomu prý získalo mimo jiné dokumenty, podle kterých Zynga hodlá převést vývoj svých her do třetího světa. A to se Anonymous líbí ještě méně, proto hrozí zveřejněním kódu jejích her.
Přečtěte si více

Jak různé typy osobností používají sociální média

Všemožné studie zkoumající, jak sociální média používají muži a ženy, mladí a staří nebo třeba bohatí a chudí, vycházejí prakticky každý týden. Co ale studie, která by používání sociálních sítí zkoumala podle typu osobnosti? Jednu takovou provedla společnost CPP zaměřená na personalistiku a přetavila ji i do podoby infografiky.
Přečtěte si více

Nej sociální a mobilní kampaně: I Facebook může být nóbl

Napadlo by vás někdy odmítat fanoušky na Facebooku proto, že pro vaši značku nejsou dost dobří? Některé značky se nebojí odlišit velice svéráznými metodami, jak ukazuje náš další výběr zajímavých kampaní poslední doby. Minule jsme se věnovali speciálně Twitteru, tentokrát dostal nejvíce prostoru Facebook a sekunduje mu Instagram.