Nová data: Víc než Kofole fandí Češi na Facebooku Coca-Cole

Díky statistikám, které Facebook poskytl o fanoušcích stránek, je poprvé možné do žebříčků nejpopulárnějších značek v jednotlivých zemích zařadit i publikum, které mají v různých státech globální brandy. A výsledky to mění dost zásadně.

Podle prosincového reportu Socialbakers pro Českou republiku se do první desítky nově dostaly hned čtyři celosvětové značky. Nejvíce českých fanoušků má Red Bull, těsně následovaný Coca-Colou a s větším odstupem pak Monster Energy a Converse. Podíl tuzemských fanoušků u těchto stránek ale ani tak nepřesahuje jedno procento.

Kromě toho v reportu tradičně najdete přehled firem s nejlepším engagementem (zcela drtivě vítězí Bernard), žebříček těch, které jsou vzorem pro ostatní v péči o zákazníky (poměrně vyrovnaně bojují O2 a Vodafone), i přehled příspěvků, které v prosinci na českém Facebooku nejvíce bodovaly.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: 10 tipů, jak vymyslet příspěvek na Facebook

Pokud máte strategii pro komunikaci s fanoušky na Facebooku dobře promyšlenou, měla by situace, kdy vám dojdou nápady na příspěvky, být spíše výjimečnou. Nikdo z nás ale není dokonalý a při nejlepší vůli se to stejně čas od času stane. Pro tyto případy vám přijde vhod dnešní infografika, která k vymýšlení poutavých statusů dává 10 praktických tipů.