Nejžádanějším zaměstnavatelem je podle LinkedIn Google, Facebook si pohoršil

25 miliard interakcí rozhodně není málo. Právě k tolika interakcím od začátku roku na LinkedIn došlo mezi jeho 238 miliony aktivních uživatelů. A právě z těchto interakcí sociální síť vytvořila žebříček nejžádanějších zaměstnavatelů letošního roku.

Oproti loňskému roku se nezměnila první dvě místa, která stále drží Google a Apple. K posunu už ale došlo na třetí a čtvrté pozici, které místo Microsoftu a Facebooku obsadily společnosti Unilever a Procter & Gamble. Microsoft se posunul až na pátou příčku, a největší sociální síť skončila letos šestá.

Top-6-In-Demand

Ze zajímavých internetových jmen se tentokrát do top deset na sedmém místě probojoval ještě Amazon. Twitter, který se v příštích týdnech chystá na burzu, skončil 23., a jako vůbec nejmenší společnost uzavírá na 99. místě ze 100 švédská hudební služba Spotify.

Zajímavostí je, že jak LinkedIn nabírá uživatele i mimo území Spojených států, zvyšuje se počet neamerických firem v žebříčku. Loni jich bylo jen 32 procent. Letos už to bylo 42 procent a lze předpokládat, že s dalším navyšováním množství uživatelů sociální sítě mimo území USA toto číslo dále poroste.