Nejvtipněji a nejnešťastněji umístěné reklamy všech dob

Při plánování reklamy se obvykle řeší věci jako cílová skupina, dosah nebo cena. Mnohem méně se už ale dbá na to, v jakém kontextu se inzerce objeví. Přitom nejedna studie prokázala, že velká část konzumentů bude o značce smýšlet podstatně hůře, pokud umožní, aby se její sdělení objevilo ve spojení s nevhodným obsahem. Většina lidí je také přesvědčena o tom, že se s takovým přešlapem už někdy setkala.

Ostatně sami jste toho jistě svědky dnes a denně, třeba na českých zpravodajských portálech. Před videem s nehodou nebo přírodní katastrofou vypadá hloupě prakticky každá reklama a diváci, které reklama často dráždí i ve zcela neškodné podobě, se také neváhají ozvat. My se ovšem dnes podíváme hlavně na reklamy, kterým kromě nevhodnosti nechybí ani dávka humoru, byť někdy černého.

Via BI, TF, OD