Nejvtipněji a nejnešťastněji umístěné reklamy všech dob

Při objemu reklamy, která každý den proteče nejrůznějšími mediálními kanály, se nedá zabránit chybám a přehmatům. Obzvlášť, když se nad jejím umístěním nepřemýšlí. Kouzlo nechtěného umí vyčarovat kombinace, které z pečlivě připravené marketingové komunikace udělají jednu velkou komedii – dost často s hodně černým humorem.

Při plánování reklamy se obvykle řeší věci jako cílová skupina, dosah nebo cena. Mnohem méně se už ale dbá na to, v jakém kontextu se inzerce objeví. Přitom nejedna studie prokázala, že velká část konzumentů bude o značce smýšlet podstatně hůře, pokud umožní, aby se její sdělení objevilo ve spojení s nevhodným obsahem. Většina lidí je také přesvědčena o tom, že se s takovým přešlapem už někdy setkala.

Ostatně sami jste toho jistě svědky dnes a denně, třeba na českých zpravodajských portálech. Před videem s nehodou nebo přírodní katastrofou vypadá hloupě prakticky každá reklama a diváci, které reklama často dráždí i ve zcela neškodné podobě, se také neváhají ozvat. My se ovšem dnes podíváme hlavně na reklamy, kterým kromě nevhodnosti nechybí ani dávka humoru, byť někdy černého.

Via BI, TF, OD

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Popularita Instagramu mezi značkami dál roste

Možná je to díky akvizici Facebookem, možná by k tomu došlo stejně. Počet značek, které jsou na Instagramu, raketově roste. Za poslední tři měsíce tam přibylo dalších 14 z Top 100 světových značek podle žebříčku Interbrands, což je růst o více než třetinu.
Přečtěte si více

Jak funguje spojení Youtuberů a značek? Reálné postoje, skuteční vlogeři, úspěchy a česká čísla

Videoblogeři jsou fenomén. A začínají být fenoménem nebývalým. U těch, kteří na internetu tráví hodiny a pouští si jejich videa, po stovkách lajkují a sdílejí příspěvky na sociálních sítích nebo nakupují podle toho, co jim ve svých videích doporučili. Nebo co bylo vidět v pozadí. Nebo co jen tak mimochodem vlogeři jedli. Nebo... za co jim značky zaplatily.