Nejvtipněji a nejnešťastněji umístěné reklamy všech dob

Při objemu reklamy, která každý den proteče nejrůznějšími mediálními kanály, se nedá zabránit chybám a přehmatům. Obzvlášť, když se nad jejím umístěním nepřemýšlí. Kouzlo nechtěného umí vyčarovat kombinace, které z pečlivě připravené marketingové komunikace udělají jednu velkou komedii – dost často s hodně černým humorem.

Při plánování reklamy se obvykle řeší věci jako cílová skupina, dosah nebo cena. Mnohem méně se už ale dbá na to, v jakém kontextu se inzerce objeví. Přitom nejedna studie prokázala, že velká část konzumentů bude o značce smýšlet podstatně hůře, pokud umožní, aby se její sdělení objevilo ve spojení s nevhodným obsahem. Většina lidí je také přesvědčena o tom, že se s takovým přešlapem už někdy setkala.

Ostatně sami jste toho jistě svědky dnes a denně, třeba na českých zpravodajských portálech. Před videem s nehodou nebo přírodní katastrofou vypadá hloupě prakticky každá reklama a diváci, které reklama často dráždí i ve zcela neškodné podobě, se také neváhají ozvat. My se ovšem dnes podíváme hlavně na reklamy, kterým kromě nevhodnosti nechybí ani dávka humoru, byť někdy černého.

Via BI, TF, OD

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Film podle Redditu: Porazila by jediná jednotka dnešní armády Římskou říši?

Co začalo jako nevinná otázka na Redditu, skončí podle všeho jako film. Brian Miller nyní píše druhou verzi původního scénáře Jamese Erwina, z nějž by se měl časem stát snímek v produkci Warner Bros. A zápletka? Jak by si nejmocnější říše své doby poradila s jednou jedinou jednotkou současné americké armády, kdyby se vrátila v čase do dob císaře Augusta?