Nejvtipněji a nejnešťastněji umístěné reklamy všech dob

Při objemu reklamy, která každý den proteče nejrůznějšími mediálními kanály, se nedá zabránit chybám a přehmatům. Obzvlášť, když se nad jejím umístěním nepřemýšlí. Kouzlo nechtěného umí vyčarovat kombinace, které z pečlivě připravené marketingové komunikace udělají jednu velkou komedii – dost často s hodně černým humorem.

Při plánování reklamy se obvykle řeší věci jako cílová skupina, dosah nebo cena. Mnohem méně se už ale dbá na to, v jakém kontextu se inzerce objeví. Přitom nejedna studie prokázala, že velká část konzumentů bude o značce smýšlet podstatně hůře, pokud umožní, aby se její sdělení objevilo ve spojení s nevhodným obsahem. Většina lidí je také přesvědčena o tom, že se s takovým přešlapem už někdy setkala.

Ostatně sami jste toho jistě svědky dnes a denně, třeba na českých zpravodajských portálech. Před videem s nehodou nebo přírodní katastrofou vypadá hloupě prakticky každá reklama a diváci, které reklama často dráždí i ve zcela neškodné podobě, se také neváhají ozvat. My se ovšem dnes podíváme hlavně na reklamy, kterým kromě nevhodnosti nechybí ani dávka humoru, byť někdy černého.

Via BI, TF, OD

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

1 000 000 000! Facebook má miliardu uživatelů

Mark Zuckerberg před pár minutami oznámil, že dnes ráno dosáhl Facebook poprvé v historii miliardy uživatelů, kteří největší sociální síť používají aktivně každý měsíc. A ať si o Facebooku myslíte cokoliv, je to vážně pecka.