Kromě jiného ale statistiky ZoomSphere ukázaly také to, že největší úspěchy mnohdy slavily stránky, které se mezi ty největší sice nevejdou, ale své větší konkurenty dalece překonávají. Stačí se podívat třeba na stránky Pražské integrované dopravy, kde některé příspěvky překonaly tisíc sdílení, jeden dokonce čtyřnásobně. To je docela dobrá zpráva, neboť je zjevné, že na počtu fanoušků a velikosti rozpočtu na reklamu zatím viralita na Facebooku stále ještě nezávisí. Z velkých stránek se pak podle očekávání dařilo hlavně médiím, pozadu ale samozřejmě nezůstal ani Tomio…
1. Časopis Reflex
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 1395
2. Frekvence 1
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 963
3. Tomio Okamura
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 652
4. Brigády
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 529
5. ČT24
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 437
6. Auto.cz
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 337
7. iHNed.cz
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 305
8. ZOO Dvůr Králové
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 281
9. Ústí nad Labem
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 280
10. Novinky.cz
Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 240