Nejúspěšnější povodňové příspěvky velkých českých stránek na Facebooku

Tvůrci české služby ZoomSphere se podívali na data největších českých stránek na Facebooku a na to, jak pracují s tématem povodní jejich social media manažeři. Mimo jiné s cílem zjistit, kdo se snaží na tématu pouze lacině přiživit, kdo balancuje na tenké hraně černého humoru, kdo vybízí k solidárnosti, kdo se snaží pomoci v rámci svých možností a podobně. A samozřejmě – jak na tyto posty reagují samotní fanoušci stránek.

Kromě jiného ale statistiky ZoomSphere ukázaly také to, že největší úspěchy mnohdy slavily stránky, které se mezi ty největší sice nevejdou, ale své větší konkurenty dalece překonávají. Stačí se podívat třeba na stránky Pražské integrované dopravy, kde některé příspěvky překonaly tisíc sdílení, jeden dokonce čtyřnásobně. To je docela dobrá zpráva, neboť je zjevné, že na počtu fanoušků a velikosti rozpočtu na reklamu zatím viralita na Facebooku stále ještě nezávisí. Z velkých stránek se pak podle očekávání dařilo hlavně médiím, pozadu ale samozřejmě nezůstal ani Tomio…

1. Časopis Reflex

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 1395

2. Frekvence 1

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 963

3. Tomio Okamura

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 652

4. Brigády

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 529

5. ČT24

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 437

6. Auto.cz

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 337

7. iHNed.cz

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 305

8. ZOO Dvůr Králové

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 281

9. Ústí nad Labem

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 280

10. Novinky.cz

Počet To se mi líbí a sdílení v době sběru dat: 240

Total
0
Shares
Další články