Nejpoužívanější #hashtagy 49. týdne

nejpouzivanejsi-hashtagy-49-tydne-jpg

Minulý týden chodil Mikuláš do posilovny a rozdával Mimoně. Vánoce jsou online hlavně v Brně. Sněžilo na horách i na hradě. Pavlínka si fotila své palečky. Amazon začne prodávat bez placení. Facebook Year In Review 2016. Tolik to nejzásadnější z rubriky nejpoužívanější hashtagy uplynulého týdne.   

#mikulas #mikuláš

Začátkem minulého týdne navštívila české domácnosti taková divná trojice. Jeden neoholenej, druhej neumytej a třetí vymydlenej. Chtěli od nás slyšet básničky a písničky, za což nadělovali od brambor až po Mimoně. Někteří Mikuláši to však měli v paži a raději než strašit děti, se rozhodli zajít do posilovny a dát si do těla.

mikulas_petrribal

mukulas_katy_has

#vanoce #snow #brnenskevanoce

Svíčky na adventních věncích nám ubývají nekontrolovatelnou rychlostí. Na horách už napadl první sníh a děla zasněžují, seč jim elektřina stačí. Na náměstích jsou vánoční trhy v plném proudu a Brně, jak jinak, než s turbomoštem. Co se týká hashtagů, tak si město Brno počíná tento rok opět skvěle. Na hlavním Náměstí Svobody, na velké obrazovce, sdílí všechny fotky s hashtagem #brnenskevanoce a krásně tak navozuje vánoční atmosféru. Brno je fakt IN.

brnenskevanoce-vanocni-salina-brno_today

brnenskevanoce-ninaklenovits

#forejt #forejtgate

Vánoce dorazily i na Pražský hrad. Začalo se tam sněžit ve velkém, až z toho padaly hlavy přes Jelení příkop. Kauza, která zahýbala médii minulý týden, je vlastně natolik ze všech stran pokroucená, že už nikdo neví, čemu věřit. No a to bylo asi cílem. Jsou Vánoce, tak hlavně, že sněží.

#yearinreview2016

Facebook se s hashtagy moc nekamarádí, ale před Vánoci s nimi pracuje v rámci své kampaně Year In Review. Většině z vás už se přehlídka vašeho obsahu za poslední rok na osobním profilu ukázala, ale kdyby ne, tak stačí kliknout na link výše. Rekapitulace vyvolává emoce, se kterými Facebook umí krásně pracovat. Tak příjemnou zábavu, smích či pláč.

yearinreview2016-facebook

#AmazonGo

Amazon je prostě „world’s most & advanced“. Minulý týden představil svůj nový koncept nakupování s názvem Amazon GO. Jedná se o novou vizi nakupování, která přesahuje z online do offline. Umožní zákazníkům nakupovat bez front, bez placení a bez pokladních. Co na to říkáte? Líbí se vám tato představa?

#############################################

Komerční #hashtag 49. Týdne

#neporucimtomu #zoot

Zootu jsou posedlí svojí fashion posedlostí a na tom postavili krásnou předvánoční kampaň. Za hashtag redakci TyInternety chválíme. Vyzývají své neposedné zákazníky, aby svoji posedlost vyfotili a sdíleli na Facebooku nebo Instagramu s hashtagem #neporucimtomu. Marketingová ředitelka Zootu Pavlína Louženská dokonce pro popularitu kampaně obětovala své palečky, které jsou zvěčněny na hlavním vizuálu celé kampaně.

neporucimtomu-zoot-louzenska

#############################################

To byly ty největší #hashtag novinky minulého týdne. Na monitoring 50. týdne roku 2016 se těšíme již nyní a vy pište a tagujte, ať máme o čem psát.

Vaše #tyinternety

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Aperol proti všem: Takhle vypadá jeho guerilla na LinkedIn

Aperol Spritz se pustil do LinkedInu, tedy do sítě, které se tu značky marketingově spíše vyhýbají. A rovnou guerillově. "Experiment" na síti si firma chválí, schytala ale řadu hejtů – ne od cílové skupiny, ani od těch, kteří do ní nepatří a komunikaci nepochopili, ale rovnou od marketingových specialistů.
Přečtěte si více

Irsko chce od Facebooku vyjasnění nových podmínek

Facebook během tohoto týdne představil návrhy nových podmínek, které sice mají dát uživatelům v některých ohledech více informací a možností, zrušily by ale také současný systém hlasování o změnách důležitých dokumentů Facebooku. A evropští regulátoři rozhodně nejsou nečinní.
Přečtěte si více

Co přináší poslední změny facebookového Open Graphu

Ve snaze zvýšit kvalitu Open Graph aplikací pro koncové uživatele Facebook mění některé zaběhlé modely fungování. Již nebude možné automatické sdílení aktivity uživatele, Open Graph příspěvky budou vizuálně silnější a odpadne několik funkcí, které uživatele podle dosavadních zkušeností obtěžovaly.