Nejpoužívanější #hashtagy 28. týdne

Minulý týden se sociální sítě zabarvily do barev Colours of Ostrava. Více než polovina internetové české populace zjistila, že je to na Pichu, když si díky spadlým serverům nemohli do svého telefonu stáhnout novou hru Pokémon GO a chytat po okolí pokémona Pichu – Pikachu – Raichu. Uber začal vozit zmrzlinu a Liftago lítat do Ostravy. Celkem divoký 28. týden.

#coloursofostrava #colours2016 #najacka #hmblock

Ostravu minulý týden zalili návštěvníci hudebního festivalu Colours of Ostrava. Nevíme, jak u vás, ale v našem okolí to vypadalo tak, že si všichni známí a kamarádi dali sraz právě tam. Na sociálních sítích byl hashtag #colours2016 rovnou nejpoužívanější. Pokud byla atmosféra i přes špatné počasí natolik skvělá, jako to vyznělo ze sociálních sítích, #colours2017 si určitě nenecháme ujít.

coloursofostrava_polakova_k_hejzakova

#pokemongo #pokemon

Pokémoniáda dorazila i do ČR. Od minulého týdne si můžete z appstorů do svých telefonů oficiálně a bez komplikací stáhnout hru Pokémon GO a začít běhat po svém okolí. Podle posledních výzkumů Nielsen-Amosphere o hře už v Česku slyšela více než polovina internetových uživatelů a pokud zrovna nejsou spadlé servery, hraje ji 7 % uživatelů.

#francenice06 #JeSuiSNice #niceattentat #prayfornice

Hrozivý teroristický útok zasáhl minulý týden opět Francii – letovisko Nice. Bylo to poprvé, kdy teroristé k vyvražďování nepoužívali zbraně, ale kamion. V den oslav pádu Bastily bylo při incidentu zabito 84 lidí. Děsivá zpráva přirozeně vzbudila na sociálních sítích velký rozruch a negativní emoce.

#turecko #turkeycoupattempt #Erdogan

To Turecko si pro „úspěch“ na sociálních sítích vystačí samo. Když v něm došlo k nepovedenému vojenskému puči, kdy se odpůrci prezidenta Recepa Tayyipa Erdogana snažili o povstání, událost si vyžádala téměř 300 mrtvých a více než 1 000 zraněných. Důvod k pozornosti i ve virtuálním světě.

#UberIceCream #letimecolours

Konkurenční boj mezi taxislužbami Uber a Liftago je v ČR přirozeným vyústěním boje o trh. Minulý víkend se na sociálních sítích střetly i jejich marketingové kampaně. V Uber vsadili poněkud nešťastně ne letní počasí (v tomto případě deštivé a chladné) a začali svým zákazníkům vozit zmrzlinu.

V Liftago vsadili na spolupráci s Colours of Ostrava a vozili na festival fanoušku ne po čtyřech kolech, ale rovnou letecky.

#############################################

Komerční #hashtag 28. týdne

#holezadky

Společnost Agrofert jako partner Českého olympijského týmu spustila před letní Olympiádou v Rio de Janeiro kampaň pod hashtagem #holezadky. Pokud se vám líbí sportovní a svalnaté zadky, přejeme hezkou podívanou.

holezadky

#############################################

To byly ty největší #hashtag novinky minulého týdne. Na monitoring 29. týdne roku 2016 se těšíme již nyní a vy piště a tagujte, ať máme o čem psát.

Vaše #tyinternety

Diskuze k článku