Nejpoužívanější #hashtagy 13. týdne

Nejpoužívanější hashtagy 13 týdne

Minulý týden se nesl ve znamení červené. Začalo to barvením vajíček a následovalo návštěvou prezidenta země, kde má místní vláda v oblibě ke snídani rudé třešně. Konalo se Mistrovství světa v krasobruslení, kde vítězní sportovci bruslili v červených kostýmech. Jediný, kdo to kazil svojí bledě modrou barvou, byl Microsoft s konferencí Build 2016. Přesvědčte se sami, jestli to nebylo celé Apríl.

#čína #china

Českou republiku postihla minulý týden návštěva čínského prezidenta Si Ťin-pchinga, který přijel na pozvání pána, který získal na sociálních sítích přezdívku Ten Pi-tchus. Lidé nadšením běhali po Evropské ulici v Praze, kde po cestě do okolních čínských restaurací mávali čínskými vlaječkami. A nejen čínské vlaječky se řešily prakticky všude.

china-maagicz

cina-terr.d

 

#easter #velikonoce #happyeaster #eggs

Rok se s rokem sešel a zase byl čas na pošetilé barvení velikonočních vajíček, pletení a zdobení mrskaček, několik panáčků slivovičky… I když se jedná o křesťanský svátek a návrat k tradicím, mnozí spíš používali k velikonočním radovánkám mobilní aplikace. Asi jsme si nechtěli špinit od barevných vajíček ruce. Když už přeci mobilní aplikace používá i Papež František.

easter-terkaammy

velikonoce-79adriana

#build2016 #ess16

Během 13. týdne se konaly dvě významné konference. Microsoft pořádal v San Francisku akci mezinárodního formátu Build 2016, kde představil ty nejžhavější novinky. V Českých Budějovicích se na akci E-shop summit sešli všichni, kdo něco znamenají ve světě e-commerce.

Ess2016-petrsuska

#worlds2016

V americkém Bostonu se konala největší sportovní akce minulého týdne. Tedy Mistrovství světa v krasobruslení. Ti nejlepší krasobruslaři světa se utkali o zlaté medaile a u českých televizních obrazovek a na sociálních sítích nezůstalo jedno oko suché.

https://www.youtube.com/watch?v=0NeSjyvepFI

 

https://www.youtube.com/watch?v=Zz1KkcmjzYI

#aprilfools #april #apríl

Kdo by si rád nestřílel z ostatních. Ještě, že tu máme tuto možnost oficiálně alespoň jednou za rok. Nejen spousta z nás, ale hlavně velké značky se na tento den těší, aby si mohly vystřelit ze svých zákazníků. Koukněte se, jak hezky zpracoval své aprílové video Google. V dnešní době samořídících automobilů je prostě samořídící šlapací kolo také potřeba.

april-banzorka

#############################################

Komerční #hashtag 13. týdne

#posunaru

Pokud máte doma malé děti, jistě jste na sociálních sítích zachytili novou kampaň Sunaru. A možná řešíte hlavní slogan kampaně: „Po Sunaru jde všechno líp.“ Pokud tedy chcete sledovat, co se s dětmi děje v jejich světě #posunaru, můžete nově na Instagramu.

PoSunaru

#############################################

To byly ty největší #hashtag novinky minulého týdne. Na monitoring 14. týdne roku 2016 se těšíme již nyní a vy piště a tagujte, ať máme o čem psát.

Vaše #tyinternety

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

LinkedIn radí, jak na něm být vidět. A má na to čísla

Sníte o tom, že se vám díky LinkedIn jednou kdosi ozve s vysněnou pracovní nabídkou? Pak pro to musíte také něco udělat. Pokud chcete být na LinkedIn více vidět, je právě pro vás určen návod, který během včerejška vydala sama sociální síť profesionálů. Základních kroků je jen několik a zvládnout je může opravdu každý.
Přečtěte si více

Nový feed pouze s příspěvky stránek nyní pro všechny

Po krátkém testu by nyní měla být součástí každého facebookového profilu záložka nazvaná výstižně Pages Feed, v češtině Zdroje stránek. Ta je věnována pouze příspěvkům stránek. A stejně tak se zdá, že Facebook již všem uživatelům zpřístupnil možnost odebírat příspěvky stránek skrze notifikace, takže pokud nějakou spravujete, možná je nejvyšší čas je na to upozornit.
Přečtěte si více

Hashtagy, konec Credits, chat: červen na Facebooku přehledně

Další měsíc je pryč a s ním se objevila na Facebooku další hromada změn a novinek. V tradičním měsíčním shrnutí se proto podíváme na to, co se událo během měsíce června, a není toho málo. Kromě neodmyslitelných změn v reklamě se novinky týkají třeba chatování a důležitým obohacením se (konečně) staly hashtagy.