Need for Speed: Shift – epická reklama přes Facebook

Aplikace je samozřejmě celá v češtině a je původním produktem české divize Electronic Arts. Vaším úkolem je vyhrát, to není u her neobvyklé, a protože NFS je hra o rychlých autech, budete muset vyhrát automobilové závody. Ty se jedou každý den a vzhledem k omezeným možnostem aplikací na Facebooku nebudete závody vyhrávat přímým řízením automobilu.

Co tedy ovlivňuje vaše šance na výhru? Faktorů je několik, pro lepší porozumění začneme od začátku. Nejprve si tedy vyberete, zda si chcete založit vlastní závodní tým, nebo se připojit do již existujícího týmu. Pro naše edukativní účely řekněme, že jste se rozhodli založit si tým vlastní. Do něj pozvete svoje přátele a podle počtu lidí, kteří se do Vašeho týmu přidají, budete mít model auta, čím více lidí, tím rychlejší vůz. To je tedy první faktor, který ovlivňuje váš úspěch.

Druhý faktor je potom připravenost vašeho vozidla na závod. Po každém závodu je třeba auto opravit a servisovat, aby bylo schopné zajet svůj maximální čas. Na to budete potřebovat spolupráci členů vašeho týmu, každý musí přiložit ruku k dílu, jinak auto nepřipravíte do dalšího závodu na maximální výkon. Konečně posledním faktorem jsou různé bonusy ve hře, které máte tím větší šanci získat, čím více času v aplikaci trávíte, a které mohou buď zkrátit čas za který závod zajedete, nebo vám pomoci vozidlo efektivněji připravit na závod.

Do 10. září probíhá zahřívací kolo, kdy můžete připravovat svůj tým a seznamovat se se hrou. Od 10. do 24. září potom bude probíhat soutěž o ceny. Tým, který vyhraje bodování za všechny závody v tomto časovém úseku vyhraje konzoli XBox 360 s originální hrou Need for Speed: Shift, škrabkou na auto s logem hry a parfém Lamborghini, tým který se umístí druhý originální hru na libovolnou platformu, škrabku, tričko a parfém, třetí tým pak už jenom tričko a parfém.

Co říkáte na reklamu skrze sociální sítě? Líbí se vám pojetí, které zvolilo EA Czech? Dejte nám vědět v komentářích.

Již brzy přineseme pokračování článku s vyjádřením zástupce EA Czech.