Naučte se s firemními stránkami na LinkedIn s e-knihou zdarma

Společnost HubSpot, jedna z těch, kterým LinkedIn spustil novou podobu firemní stránky již minulý týden, vydala k redesignu po jeho detailní analýze podrobný návod. Pokud plánujete na svých firemních stránkách na LinkedIn pracovat, určitě by vás tento materiál neměl minout.

Když LinkedIn před necelým týdnem novou podobu stránek spouštěl, HubSpot ji všeobecně chválil s tím, že se více přiblížila stránkám na Google+ a Facebooku. Společnosti nyní mají více možností, jak si své firemní stránky na LinkedIn přizpůsobit, aby se odlišovaly od stránek ostatních a vyčnívaly z davu. Podstatnou informací v tomto ohledu je, že se nijak nemění funkčnost stránek, ale pouze design. Mezi nevýhody nové podoby HubSpot v době spuštění řadil odsunutí sekce About na spodní část stránky a související zvýhodnění aktuálních informací o společnosti (jako například nabízená pracovní místa) nad informacemi všeobecnými a historickými.

Nově nabízená e-kniha by měla všem, kdo mají ve firmách na starosti strategie pro sociální média, pomoci zorientovat se v nové podobě LinkedIn stránek, seznámit je se změnami a novinkami, a provést tím, jak je co nejlépe využít pro co nejzajímavější výslednou stránku. Zatímco řada firem nové stránky bude mít až v řádu měsíců (LinkedIn je spouští postupně), HubSpot je již stihnul prozkoumat tak detailně, aby mohl vydat podrobný návod.

Nová firemní stránka na LinkedIn

Pokud si nechcete rovnou stahovat celý 62stránkový e-book, můžete se nejprve podívat na shrnutí všeho, co je na stránkách jinak. Stručně shrnuto, přibyla tzv. cover fotografie po vzoru Facebooku, změnily se některé drobnosti kolem publikování příspěvků a změnilo se umístění různých prvků v rámci stránky, například zmizely taby na vrcholu stránky a odkazy se místo toho nyní nacházejí v pravém postranním sloupci.

Via HS

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Dostaňte Neila Armstronga znovu na Měsíc díky Twitteru

Když minulý měsíc odešel nejznámější astronaut světa Neil Armstrong, který jako první v historii lidstva stanul na povrchu Měsíce, mnoho lidí mu přes web vyjadřovalo svou úctu. Nyní tak můžete učinit ještě jednou a s projektem One Small Tweet se zároveň můžete podílet na jeho poslední cestě k Měsíci.