Naučte se s firemními stránkami na LinkedIn s e-knihou zdarma

Když LinkedIn před necelým týdnem novou podobu stránek spouštěl, HubSpot ji všeobecně chválil s tím, že se více přiblížila stránkám na Google+ a Facebooku. Společnosti nyní mají více možností, jak si své firemní stránky na LinkedIn přizpůsobit, aby se odlišovaly od stránek ostatních a vyčnívaly z davu. Podstatnou informací v tomto ohledu je, že se nijak nemění funkčnost stránek, ale pouze design. Mezi nevýhody nové podoby HubSpot v době spuštění řadil odsunutí sekce About na spodní část stránky a související zvýhodnění aktuálních informací o společnosti (jako například nabízená pracovní místa) nad informacemi všeobecnými a historickými.

Nově nabízená e-kniha by měla všem, kdo mají ve firmách na starosti strategie pro sociální média, pomoci zorientovat se v nové podobě LinkedIn stránek, seznámit je se změnami a novinkami, a provést tím, jak je co nejlépe využít pro co nejzajímavější výslednou stránku. Zatímco řada firem nové stránky bude mít až v řádu měsíců (LinkedIn je spouští postupně), HubSpot je již stihnul prozkoumat tak detailně, aby mohl vydat podrobný návod.

Nová firemní stránka na LinkedIn

Pokud si nechcete rovnou stahovat celý 62stránkový e-book, můžete se nejprve podívat na shrnutí všeho, co je na stránkách jinak. Stručně shrnuto, přibyla tzv. cover fotografie po vzoru Facebooku, změnily se některé drobnosti kolem publikování příspěvků a změnilo se umístění různých prvků v rámci stránky, například zmizely taby na vrcholu stránky a odkazy se místo toho nyní nacházejí v pravém postranním sloupci.

Via HS