Naštvaný zákazník týrá British Airways na Twitteru, zaplatil si i reklamu

Když British Airways ztratily zavazadlo otci jistého Hasana Syeda, nejspíš to byla pomyslná poslední kapka. Od té doby následovala smršť posměšných a kritických tweetů, z nichž některé neváhal Syed dokonce i promovat, aby zasáhly co nejvíc lidí. Netrvalo dlouho, do hry naskočila i média a malá sociální katastrofa byla dokonána.

Je zajímavé sledovat, co se stane, když mají zákazníci v rukou stejné prostředky jako miliardové korporace. V tomhle případě pan @HVSVN. Výsledkem může být třeba tohle:

Nebo tohle:

Pak si toho samozřejmě začnou všímat i odborníci a konkurence, třeba viceprezident JetBlue Airways @martysg:

A pak naskočí i média, řekněme takový Mashable, takže se může pobavit celý svět:

A až pak se teprve probudí social media manager @BritishAirways a hned musí vysvětlovat, proč má letecká společnost, která funguje 24 hodin denně, podporu v sociálních médiích jen od devíti do pěti, a proč není schopna náležitě reagovat. No a už to jede…

Při téhle krásné příležitosti nelze opěr nevzpomenout nesmrtelný hit United Breaks Guitars, který má k dnešku přes 13 milionů zhlédnutí.

Total
0
Shares
Další články