Nabitý Social Marketers Summit je tu, registrace končí zítra

Poslední dva dny zbývají na registraci na letošní Social Marketers Summit, který do Prahy opět přivede řadu zajímavých zahraničních hostů a zástupců velkých mezinárodních značek. Tématem pro tento rok je heslo Show me the money!, takže řeč bude o penězích a podle toho také celý Summit bude vypadat…

I poslední dva dny se registrace rozhodně vyplatí, a to nejen s ohledem na obsah konference – kdo se registruje dnes, získá last minute slevu 15 procent, zítra se pak bude možné ještě ucházet o poslední místa se slevou 10 procent. Stačí zamířit na www.socialsummit.cz a projít jednoduchou registrací.

Mezi řečníky najdete například Danae Ringelmann z fundraisingové služby Indiegogo, která byla vyhlášena jednou z top 50 žen inovátorek v technologiích, a dorazí také David Orlic ze švédské agentury Volontaire, která letos rozčeřila vody Twitter marketingu vysoce oceňovanou kampaní Curators of Sweden. Své zastoupení ale budou mít i značky jako KLM, Nike či AVG a z domácích es se můžete těšit na Honzu Řežába ze Socialbakers nebo čísly až po zuby vyzbrojeného Tomáše Čupra, zakladatele Slevomatu.

Social Marketers Summit začíná ve středu 31. října v 9:00, své insignie si můžete vyzvednout od 8:30. Místem konání je Bio Oko, Františka Křížka 15, Praha 7. Čekají vás hned čtyři bloky: Money Earned, Money Saved, Analytics a Back to Czech. Nedílnou součástí bude i tentokrát vydatná afterparty v Harley’s.

A jestli jste snad zapomněli, jaká skvělá akce to byla před rokem, připomeňte si naše shrnutí nebo se rovnou podívejte na videozáznam všech přednášek. I letos se vynasnažíme ze zajímavých řečníků vytěžit pro Česko maximum a nalákáme je k rozhovoru do našeho sklepa, stejně jako v minulém roce Eda RobinsonaNeila VidyarthiLauren DuganIgora BeukeraTiaga Luze.

Partnery konference jsou Media Factory, brandzfriendz, Nydrle Digital, Scholz & Friends, Kofola, MarkethingMarketing&Media, Design portál, AmCham, GH-Networks a JetMedia. Speciálními partnery jsou Best Western Majestic Plaza, EkoKom a WineStory.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook sleduje odkazy ve zprávách, počítá jim sdílení

Facebook oficiálně potvrdil, že sleduje odkazy na webové stránky sdílené v soukromých zprávách, a vnesl tak více světla do fungování počítadla sdílení při použití jeho pluginu. Číslo, které udává počet sdílení dané stránky na Facebooku, totiž zahrnuje nejen ty, kdo na Like kliknuli na dané stránce, ale i jiné formy sdílení, například právě v soukromých zprávách.