Na Twitteru prostě nevtipkujte a kontrolujte, kam co píšete

Nesnášíme slovíčko “fail”, ale jak jinak nazvat vtipkování na účet mrtvé Obamovy babičky během prezidentské debaty na NBC?

Prodejce kuchyňského vybavení KitchenAid (součást skupiny Whirlpool) je poměrně hezkým příkladem twitterové firemní komunikace, která je rovnoměrně rozložená mezi customer care, poctivé odpovídání na dotazy a zapojování se do diskuzí o mixérech. Během včerejší prezidentské debaty v USA ale někomu s největší pravděpodobností opět ujela ruka při přehlašování mezi soukromým a firemním Twitter účtem (@KitchenAidUSA) a je z toho celkem solidní poprask. Uznejte sami:

KitchenAid Twitter fail

Podle Adweeku byl tweet v podstatě okamžitě smazán, nicméně vlnu retweetů už se zastavit nepodařilo. Po několika omluvách se komunikace ujala Cynthia Soledad (“head o KitchenAid”), která prosí novináře, aby ji kontaktovali přes privátní zprávu.

KitchenAid Twitter fail

Nechtěli bychom dnešek prožít v její kůži.

Via Adweek

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Autorka píše knihu online před zraky fanoušků

Máte nějakého oblíbeného spisovatele? Fascinuje vás, jak si dokáže hrát se slovy, větnými konstrukcemi a narací? Říkali jste si, jak ho děj knihy vůbec napadá, jak dlouho mu trvá napsat jednu kapitolu či jak celý proces tvorby vlastně probíhá? Nyní to máte díky Google Docs šanci zjistit, byť si zatím autora bohužel nemůžete vybrat dle libosti.
Přečtěte si více

Experimenty Facebooku: Notifikace z news feedu, placené zprávy, emotikony

Při tom, jak velkou má Facebook uživatelskou základnu, si může dovolit neustále podnikat desítky i stovky testů, kterými koriguje svoje budoucí směřování. Nejnovějšími experimenty jsou placené zprávy pro uživatele v Británii, pokus s notifikacemi o počtu nových příspěvků, zavedení emotikonů v příspěvcích nebo plošné omezení počtu pozvánek na události. Zároveň také Facebook představil novinky kolem Open Graph akcí.