Na Twitteru prostě nevtipkujte a kontrolujte, kam co píšete

Nesnášíme slovíčko “fail”, ale jak jinak nazvat vtipkování na účet mrtvé Obamovy babičky během prezidentské debaty na NBC?

Prodejce kuchyňského vybavení KitchenAid (součást skupiny Whirlpool) je poměrně hezkým příkladem twitterové firemní komunikace, která je rovnoměrně rozložená mezi customer care, poctivé odpovídání na dotazy a zapojování se do diskuzí o mixérech. Během včerejší prezidentské debaty v USA ale někomu s největší pravděpodobností opět ujela ruka při přehlašování mezi soukromým a firemním Twitter účtem (@KitchenAidUSA) a je z toho celkem solidní poprask. Uznejte sami:

KitchenAid Twitter fail

Podle Adweeku byl tweet v podstatě okamžitě smazán, nicméně vlnu retweetů už se zastavit nepodařilo. Po několika omluvách se komunikace ujala Cynthia Soledad (“head o KitchenAid”), která prosí novináře, aby ji kontaktovali přes privátní zprávu.

KitchenAid Twitter fail

Nechtěli bychom dnešek prožít v její kůži.

Via Adweek

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pozvánka: Český Twitter má svou první velkou konferenci

Fenomén s názvem Twitter využívá v současnosti přes 120 tisíc uživatelů jak v Česku, tak i na Slovensku. Sociální síť s logem modrého ptáčka se stává čím dál oblíbenější a své profily si po vzoru cizích zemí vytváří stále více lidí nejen z řad široké veřejnosti, ale také uznávaní odborníci, sportovci, celebrity i politici. Jako cenný nástroj jej využívá stále více firem a cestu sem nachází i různě zaměřené zájmové skupiny, organizace a sdružení.