Na světě je nový trailer filmu o Jobsovi. Exkluzivně na Instagramu

Kdo si myslel, že Vine a Instagram jen tak přidají video a nic se nestane se spletl. Z obrázkových sociálních sítí se stalo cvičiště pro nové marketingové experimenty. Obě služby už si osahává filmová branže.

První byl Wolwerine. V květnu pustili filmaři první dvacetivteřinový trailer do sítě Vine. Teď se lidé od filmu rozhodli vyzkoušet možnosti Instagramu s trailerem na nezávislý film o Stevu Jobsovi.

Proto, že podle scénáře stačí jen jeden člověk proto, aby zažehl revoluci, vytvořilo studio Open Road Films brutální sestřih pro exkluzivně pro Instagram. Premiéra filmu s Ashtonem Kutcherem v roli velkého vizionáře je naplánována na 16. srpna. Kutcher je přitom s IT scénou spojen víc než by mnozí čekali. Investoval totiž do plno projektů včetně Twitteru nebo třeba on-line obchodu TheHunt.com.

via Mashable

Firmy s oběma službami experimentují a zatím to vypadá, že ideální je jejich kombinace. Každá má svůj étos a svou atmosféru, kterou je dobré využít ve svůj prospěch.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Halloween!

Česká politika je na memy trochu slabší (videím se nicméně pověnujeme speciálně), takže jsme museli zase sáhnout ven. V Américe se už připravují k tradičnímu svátku, který podněcuje kreativitu všech generací a my se podíváme na ty nejzábavnější z nich.
Přečtěte si více

Infografika: Jak na marketing přes Pinterest

Pinterest je u nás sice možná méně používaná, rozhodně ale i zde potenciálně velmi zajímavá sociální síť. Statistiky nákupů uživatelů z Pinterestu v porovnání s ostatními sítěmi jasně hovoří o tom, že pinující uživatelé nakupují mnohem raději a investují do toho i více prostředků. Kterým směrem se s Pinterestem vydat, abyste měli možnost je také oslovit?
Přečtěte si více

Konference Future Insights míří do Evropy, vybrala si Prahu

Chcete si odpočinout od českých řečníků a zažít přímo doma v Česku velkou akci mezinárodního formátu? Na konci listopadu dostanete unikátní příležitost díky několikadenní dvojkonferenci Future of Web Design a Future of Web Apps. Ta se poprvé přesouvá do kontinentální Evropy a právě Praha byla vybrána díky své poloze přímo v jejím srdci.