Na LinkedIn nyní můžete sledovat zajímavé osobnosti

Nový LinkedIn Influencer Program umožňuje sledovat řadu známých osobností, mimo jiné třeba oba kandidáty na amerického prezidenta, a to i bez toho, aby musely potvrzovat přidání do kontaktů a jakýkoliv profesní vztah.

Tak trochu po vzoru Twitteru, kruhů na Google+ a tlačítka Subscribe na Facebooku umožnil LinkedIn v rámci svého nového Influencer Programu sledovat příspěvky známých osobností bez toho, abyste byli jejich přímými kontakty. Možnost vysílat takto do světa své myšlenky ale nebude mít zdaleka každý – osobností, které jsou do Influencer Programu zařazeny a ostatní uživatelé je budou moci sledovat, je jen kolem 150. Patří mezi ně například Barack Obama a Mitt Romney, guru psychologie Tony Robbins, zakladatel Virgin Group Richard Branson, šéf LinkedIn Jeff Weiner, britský premiér David Cameron, šéf Search Engine Land Danny Sullivan a mnoho dalších.

Přestože LinkedIn nehodlá svůj Influencer program demokratizovat po vzoru ostatních sítí, kde si své publikum může vybudovat opravdu každý, kdo má co říci, chce všem uživatelům umožnit se o členství v programu alespoň ucházet. Přihláška je k dispozici zde a sociální síť plánuje seznam osobností rozšířit někdy během příštích měsíců. Osobnosti budou v rámci programu publikovat nejen běžný obsah ve formě statusů a odkazů, ale i vlastní delší a obsáhlejší pojednání se vztahem k profesionálnímu životu, ať už v textové formě nebo jako videa.

Via LinkedIn

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Dokument: Soukromí často končí přijetím všeobecných podmínek

Přečetl někdo někdy podmínky užívání software nebo on-line služby do konce? Možná by to ale občas nebylo na škodu. Kliknutím na tlačítko "Agree" totiž dost často odevzdáváme i zbytky našeho soukromí do hlubin nekonečných databází velkých firem. Tajemné texty přilákaly i filmaře a vznikl z toho dokument.
Přečtěte si více

Akční tým SMAT, aneb jak mohou fungovat sociální sítě na univerzitě

Znáte Akční tým Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity? Jestli ne, je to možná docela škoda. Jde o projekt, v jehož rámci se skupina současných i bývalých studentů již rok a půl stará o komunikaci fakulty přes nejrůznější sociální média. Jejich přístup je svěží, originální a nepostrádá zajímavé akce a soutěže nejen pro studenty.
Přečtěte si více

Twitter pracuje na dvoufaktorovém přihlašování, mělo by zabránit hackům dalších účtů

Těžko si představit lepší chvíli na demonstrování toho, proč dvoufaktorové přihlašování na Twitteru chybí. Včera byl napaden účet agentury AP a falešné zprávy o bombě v Bílém domě dokonce krátkodobě oslabily americké akcie. Dobrá zpráva je, že funkce je ve stádiu testování před plošným spuštěním, které by nemělo být daleko.