Na Instagramu je aktivních už 40 ze 100 nejpopulárnějších značek

Zajímavé je v tomto ohledu srovnání s Facebookem a Twitterem. Facebook má mezi nejpopulárnějšími značkami jako marketingový nástroj zastoupení 98 procent a Twitter jen o málo méně, 94 procent. Na druhou stranu ale obě společnosti jsou na trhu násobně déle než Instagram, který byl spuštěn v říjnu roku 2010. Instagram také roste mnohem rychleji než obě výše zmíněné sociální sítě, a přestože je to zčásti proto, že mu jiné služby vyšlapaly cestu, stále je současných 80 milionů uživatelů za necelé dva roky obrovským úspěchem. Ještě na počátku roku 2012 měla služba 15 milionů uživatelů.

Během podzimu by Instagram měl dosáhnout na 100 milionů uživatelů, milník, který ve své době Facebooku zabral čtyři roky a Twitteru pět let. Je ale vidět, že velké značky už se naučily se sociálními médii počítat, a když někde zaznamenají takový úspěch, jakým Instagram bezesporu je, chtějí příležitost využít. Google+ používá k marketingu 64 procent top 100 společností a Pinterest 51. Ze 40 značek, které mají svůj účet na Instagramu, je skutečně aktivních 37 a přes 100 tisíc fanoušků má na osm společností.

Níže přikládáme celou pětistránkovou studii věnovanou marketingu na Instagramu pocházející z dílny SimplyMeasured: