Na Instagram dorazilo označování ve fotografiích

Nová funkce Instagramu blízce kopíruje to, na co jsme již řadu let zvyklí z Facebooku. Jedná se o označování uživatelů na fotografiích. Přibude také speciální sekce na profilech, kde budou všechny fotografie, ve kterých je majitel profilu označen.

Zatímco na Facebooku je již dlouhou dobu možné označovat uživatele přímo ve fotografiích, Instagram to prozatím neumožňoval. Jistě, bylo možné uživatele na fotografii zmínit v popisku k ní, nemuselo být ale jasné, kde přesně na ní je, zvlášť pokud na fotce bylo více lidí. S novinkou se jméno označeného uživatele zobrazí přímo v té části fotografie, ve které se nachází jeho obrázek.

Je sice možné, že Instagram funkci vytvořil za vydatné pomoci Facebooku (je označování na Facebooku podobná a obě společnosti od loňské akvizice úzce spolupracují), ale i pokud tomu tak bylo, má služba několik zásadních rozdílů. Především, a to je oproti Facebooku opravdu velký rozdíl, může fotografie na Instagramu označovat pouze ten, kdo je nahrává, tedy jejich tvůrce.

Druhým rozdílem potom je, že uživatelé mohou snadno na svých fotografiích označovat i účty značek. Na Facebooku to sice je možné také, ale pouze z desktopu, při mobilním přístupu označovat fanouškovské stránky ve fotografiích nelze.

S označováním souvisí speciální sekce Photos of You, ve které se na každém profilu objeví fotografie, ve kterých byl majitel profilu označen. Stejně jako u Facebooku bude uživatel moci nastavit, že před zobrazením fotografií na profilu je musí schválit, a že ty, které neschválí, se na něj nikdy nedostanou. Tato funkce bude fungovat shodně pro uživatele i značky. Prozatím Instagram označené fotky na profilu zprovozní uživatelům jako viditelné pouze pro ně, aby se s funkcí mohli seznámit. Viditelnou i pro kontakty učiní sekci Photos of You až 16.května.

Via Instagram

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Kde mladí poslouchají hudbu? Na YouTube

Skoro dvě třetiny amerických teenagerů používají YouTube jako důležitý zdroj hudby. To je větší počet, než kolik získalo rádio, iTunes či CD. Příliš se neujaly streamovací on-demand služby, které jsou mezi dospělými dokonce méně populární, než staré páskové kazety.