MySpace vstává z mrtvých, ale jde to pomalu

Dvacet milionů dolarů dal MySpace do reklamy během svého relaunche. Teď rekapituluje prvních čtrnáct dní v novém kabátě. Mimořádně zvýšená aktivita na sociálních sítích dokazuje, že si fanoušci podpořeni reklamou vzpomněli na své zaprášené účty a minimálně vyrazili novou verzi vyzkoušet. Justin Timberlake a další investoři by tak mohli být zatím spokojeni

Během posledních dvou červnových týdnů na MySpace dorazilo 31 milionů unikátních návštěvníků a z toho 34 procent použilo k surfování mobilní telefon. Necelý milion stažení také zaznamenala nová mobilní aplikace a je ve dvacítce nejlepších ve své kategorii.

Vypadá to, že nový styl, kombinující vychytávky Tumblr, Instagramu, Twitteru nebo Pinterestu se chytil. Komunitě se podle informací MySpace nový design a funkčnost líbí, což bylo vidět na Twitteru po dvanáctém červnu. A nálada tweetů byla vesrkze pozitivní. O celých dvacet procentních bodů více než třeba loni v září.

Ačkoliv web změnil tvář, ke své zašlé slávě má pořád daleko. Facebook už má 1,1 miliardy uživatelů a i Twitter už je na tom s 200 miliony duší lépe než MySpace v dobách, kdy kraloval scéně sociálních sítí.