MySpace uvádí novou strategii. Zkouší dohnat ztráty

Dříve jste na MySpace viděli jednoduchý proud status updatů vašich přátel, novinka, kterou MySpace nazývá skutečně jednoduše „Stream“, však informační nápor poněkud zvyšuje. Nově se tak dozvíte například co poslouchají přátelé na MySpace Music, na jaké videa se dívají, jaké přidávají odkazy atd. Ano, je to News Feed z Facebooku v bledě modrém.

Objevujte a vracejte se

Souvisí to s novou strategií MySpace, která zní „Discover and be Discovered“, tedy „objevuj a nech se objevit“. Mělo by údajně jít o klíčový faktor, který službu odliší od Facebooku a nabídne svým uživatelům jasný důvod, proč zůstat věrný právě MySpace.

Hlavní myšlenkou nové strategie je dát uživatelům velmi intenzivně najevo, co je nového v jejich síti. Jaké nové lidi si mohou přidat do přátel, jaké filmy mají nové trailery, jaká hra by se jim mohla zamlouvat, jaká hudba stojí za poslech, jaký článek za přečtení… Idea za novým směřováním je taková, že uživatelé budou mít větší chuť se často vracet, pokud pokaždé najdou něco nového.

Necháme na vás, co si o nové „objevné“ strategii MySpace budete myslet.

Via TC