MySpace spouští novou službu: MySpace Hřbitov [parodie]

Se sociálními sítěmi se během posledních let roztrhl pytel a boj o přízeň uživatelů je mezi nimi vskutku nesmiřitelný. MySpace, původně zaměřený na prezentaci začínajícíh hudebních kapel a jednotlivců, se postupem času přetavil v síť „obyčejných“ uživatelů a dlouhou dobu držel neotřesitelnou pozici.

S příchodem Facebooku a Twitteru však šla tato pověst velmi rychle ke dnu a potvrzují ji i poslední údaje o návštěvnosti. Vedení MySpace to pochopitelně nedává spát a strategií, jež je má z této nechvalné situace vyvést, je mimo jiné zaměření na online gaming. Jestli tato strategie bude slavit úspěch, ukáže čas.

„Urna s pozůstatky Myspace účtu za $79.99,-„

Server College Humor si ve své poslední kreaci nebere servítky a nabízí skomírajícímu ex-králi nápadité řešení. Ve svém videu představují imaginární projekt pro mrtvé, tedy nevyužívané či zrušené účty, MySpace Hřbitov. A to v duchu jednoduché logiky: když MySpace uživatele ztrácí, je jasné, že Hřbitov je ve stejném tempu získává, jak vysvětluje imaginární mluvčí společnosti v podařené parodii.

Třešničkou na dortu je prodej merchandisingového zboží, například triček s nápisem „přežil jsem Myspace“ či zálohy obrázků a mp3ek na floppy disketách. Jen aby se žert v budoucnu neukázal jako pravdivé proroctví…