Mistrovství světa už má na Facebooku přes miliardu interakcí

Letošní mistrovství světa ve fotbale láme na sociálních sítích rekordy. Na Facebooku se s více než miliardou sociálních interakcí stalo nejdiskutovanější událostí vůbec a konverzacím vládnou jihoameričtí fotbalisté, jejichž příspěvky dokázaly opakovaně překonat i hranici milionu To se mi líbí.

Letošní mistrovství světa ve fotbale zaznamenalo na Facebooku už skoro tolik sociálních interakcí, jako má Facebook aktivních uživatelů. Do jeho konce přitom stále ještě zbývá to nejzajímavější – vyřazovací play off, které teprve ukáže, kdo se stane konečným vítězem. Je tedy naprosto jisté, že se o fotbalu i následující dva týdny na největší sociální síti bude mluvit, a možná i více než doposud.

Prozatím překonal souhrnný počet příspěvků, komentářů, Like a sdílení učiněných v souvislosti s mistrovstvím jednu miliardu. Na tomto výkonu se ovšem nepodíleli všichni uživatelé, podle datového týmu Facebooku se jich zapojilo “jen” 220 milionů. To je přesto úctyhodné číslo. Pokud jej srovnáme s nedávnými sportovními událostmi, u příležitosti zimních olympijských her zaznamenal Facebook asi 120 milionů interakcí od 45 milionů lidí a Super Bowl přilákal 185 milionů interakcí od 50 milionů lidí.

neymar

Tahouny počtu interakcí v případě fotbalového mistrovství jsou hvězdy účastnících se týmů, které se rozhodně nebojí Facebook používat ke komunikaci s fanoušky. Nejpopulárnější příspěvek zařídil brazilský hráč Neymar, který získal se svou fotografií (viz výše) už přes 2,6 milionu Like a počet stále roste.

Příspěvků s více než milionem označení zdviženým palcem Facebook napočítal celkem 11, z toho sedm jich pocházelo právě od populárního Brazilce Neymara. Další tři zařídil Argentinec Leo Messi, jeden si připsal Cristiano Ronaldo z Portugalska. V top 20 si dobře vedl ještě Neymarův reprezentační kolega David Luiz, který je autorem hned pěti příspěvků, které se dle počtu Like umístily  na pozicích 11 až 20.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s Michalem Pastierem

Do sklepa konečně zavítal šéf jedné z nejzajímavějších agentur na českém a slovenském trhu, kterou Zaraguza Digital jednoznačně je. Nechali jsme si od něj poradit, jak konkrétně by se měl správně dělat marketing na sociálních sítích, vyprávět o nutnosti vyváženosti technologií a kreativy, i prozradit některé další plány a úspěchy.