Milka bude na Valentýna celý den vysílat na Snapchatu. Slibuje youtubery, blogerky a Leoše Mareše

Snapchat se začíná objevovat u důležitých kampaní značek. Tentokrát si ho vybrala Milka při zakončení své valentýnské kampaně. A nejen to: drží se všech důležitých trendů. Slibuje exkluzivní vysílání se zapojením influencerů včetně nejznámějšího českého moderátora. Přenos bude dostupný jen 24 hodin.

Kampaní na Snapchatu chce značka navázat na hlavní myšlenku svých valentýnských kampaní, která má lidi inspirovat, aby to řekli po svém a vyznali lásku tak, jak je jim to co nejvíc přirozené. Celou neděli 14. 2. tak bude Snapchat kanálu MilkaCZSK vysílat videa ze všech koutů republiky o tom, jak lidé slaví svátek zamilovaných, v duchu kampaně “Řekni to po svém”.

„Ve vysílání se objeví spousta zajímavých lidí, například Youtubeři, blogeři a možná i celebrity,“ říká Artem Mazur z Milky. Mezi influencery budou youtubeři Stejk a Johnny Valda, módní blogerky a Leoš Mareš, který je v poslední době aktivní na Instagramu a na Periscopu. Teď vyzkouší Snapchat. Zapojit se ale můžou i fanoušci.

Chcete si kampaň vyzkoušet, jste na Snapchatu a zajímá vás, jak se zapojit? Poštete na e-mail milka.cz.sk@gmail.com krátké video v délce do 10 s natočené mobilem na výšku, což je pro Snapchat klíčové. K přidání Snapchat kanálu můžete využít i speciální Snapchat kód, když ho nasnímáte v aplikaci Snapchat.

Koncept valentýnské kampaně i Snapchat projekt vytvořila agentura TL5 Digital ve spolupráci s PR.Konektor, který zastřešuje napojení do PR a influencer marketingu.

Snapchat na domácí scéně: Jägermeister, Coca-Cola nebo Zoot

Kampaně na Snapchatu v Česku ještě nejsou úplně běžné, přesto se jich už několik viditelných urodilo. Připomeňme loňskou úspěšnou kampaň na Jägermeister s jeho sérii akcí Undercover Games nebo Coca-Colu, která přes Snapchat promovala nápojový automat Coca-Cola Freestyle. Aktivně na Snapchatu působí i módní obchod Zoot.

#Srdcař #Kardiak #ListenToYourHeart #Čekuláda #Milka #Valentýn reknitoposvem.cz

Fotka zveřejněná uživatelem Leoš Mareš (@leosmares),

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Český YouTube Fest letos vítěze dostane i na obří festival Sziget

Máte kapelu, skládáte songy a zpíváte, jen to o vás stále ještě nikdo neví? Třeba si už brzy budete moci zahrát na některém ze známých letních festivalů. Už potřetí je tu Český YouTube Fest, který spouští Ochranný svaz autorský a hudební portál Bandzone.cz ve spolupráci s českým Googlem. Letos přináší několik novinek.
Přečtěte si více

Facebook v grafice ukázal, co se stane po nahlášení obsahu

Stovky lidí rozdělených do několika specializovaných týmů zaměstnává Facebook proto, aby reagovali na hlášení uživatelů týkající se závadného obsahu nebo chování. Pro lepší ilustraci Facebook vytvořil diagram, který fungování celého systému ve zjednodušené podobě znázorňuje, a podělil se o některé nové informace.