Firmy na Facebooku od června zaplatily za zvýhodnění 2,5 milionu příspěvků

S tím, jak Facebooku utěšeně narůstá počet stránek věnovaných lokálnímu podnikání, vzrůstá také počet těch, kdo si zaplatili za zvýhodnění příspěvku. Od uvedení Promoted Posts v červnu tohoto roku do zveřejnění výsledků čtvrtletního hospodaření Facebooku v říjnu se počet stránek, které funkci využily, vyšplhal na 300 tisíc.

Pro plnou čtvrtinu z nich to byla vůbec první placená reklama na sociální síti, což je zajímavým úspěchem pro sociální síť, které se rozhodně vyplatí dostat k placené inzerci na své platformě co nejvíc nových uživatelů. Nyní Dan Levy, šéf týmu Facebooku zaměřeného na drobné podnikatele, na konferenci Interactive Local Media West s publikem sdílel několik dalších statistik.

Počet zvýhodněných příspěvků, které do současnosti stránky zaplatily, se vyšplhal již na více než 2,5 milionu. Navíc 75 procent všech zvýhodněných příspěvků pochází od stránek, které si je již dříve nakoupily, což svědčí o tom, že majitelé těchto stránek jsou s výsledky dosaženými za utracené peníze spokojeni.

Počet lokálních obchodníků, kteří mají stránku na Facebooku, se zvýšil na 13 milionů, což je nárůst o 40 procent od ledna tohoto roku. Nakonec Levy uzavřel tím, že na stránky na Facebooku každý den zavítá 150 milionů uživatelů, z toho skoro polovina mobilně. Facebook v rámci podpory tohoto trendu prý přidává další funkce pro majitele stránek, například možnost vložit obchodní hodiny pobočky nebo nabídkové menu.

Via TC