Firmy na Facebooku od června zaplatily za zvýhodnění 2,5 milionu příspěvků

Správci celkem 300 tisíc stránek na Facebooku někdy zaplatili za to, aby se jejich příspěvek dostal k většímu počtu fanoušků. Celkem bylo zvýhodněných příspěvků zatím přes 2,5 milionu a firmy se navíc k tomuto formátu po vyzkoušení vracejí.

S tím, jak Facebooku utěšeně narůstá počet stránek věnovaných lokálnímu podnikání, vzrůstá také počet těch, kdo si zaplatili za zvýhodnění příspěvku. Od uvedení Promoted Posts v červnu tohoto roku do zveřejnění výsledků čtvrtletního hospodaření Facebooku v říjnu se počet stránek, které funkci využily, vyšplhal na 300 tisíc.

Pro plnou čtvrtinu z nich to byla vůbec první placená reklama na sociální síti, což je zajímavým úspěchem pro sociální síť, které se rozhodně vyplatí dostat k placené inzerci na své platformě co nejvíc nových uživatelů. Nyní Dan Levy, šéf týmu Facebooku zaměřeného na drobné podnikatele, na konferenci Interactive Local Media West s publikem sdílel několik dalších statistik.

Počet zvýhodněných příspěvků, které do současnosti stránky zaplatily, se vyšplhal již na více než 2,5 milionu. Navíc 75 procent všech zvýhodněných příspěvků pochází od stránek, které si je již dříve nakoupily, což svědčí o tom, že majitelé těchto stránek jsou s výsledky dosaženými za utracené peníze spokojeni.

Počet lokálních obchodníků, kteří mají stránku na Facebooku, se zvýšil na 13 milionů, což je nárůst o 40 procent od ledna tohoto roku. Nakonec Levy uzavřel tím, že na stránky na Facebooku každý den zavítá 150 milionů uživatelů, z toho skoro polovina mobilně. Facebook v rámci podpory tohoto trendu prý přidává další funkce pro majitele stránek, například možnost vložit obchodní hodiny pobočky nebo nabídkové menu.

Via TC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Vědci pracují na detektoru lži pro sociální média

Tým výzkumníků z pěti evropských univerzit a čtyř soukromých společností spolupracuje na vývoji systému, který by dokázal ověřovat příspěvky na sociálních médiích. Cílem je určit, zda jsou příspěvky uživatelů pravdivé, spekulativní, mylné, či záměrně šíří dezinformace se zlým úmyslem.
Přečtěte si více

New Media Inspiration: Sociální média, glitch, kyberpunk i pornografie

Ostře sledovaný druhý ročník konference New Media Inspiration se tentokrát soustředil hlavně na data, naše oblíbená sociální média se ale ke slovu dostala také. Co ještě dělají značky špatně, jak se (ne)chovat a jaké nové kampaně byly úspěšné? No a k tomu jsme našli a zaznamenali ještě pár velmi zajímavých zpestření...