LinkedIn spustil dlouho požadované blokování uživatelů

Obtěžuje vás některý z uživatelů sociální sítě LinkedIn? Snadná pomoc. Díky nové funkci ho nyní můžete zablokovat.

Někteří lidé dokáží občas být pěkně otravní. Ačkoliv v reálném světě se jim často vyhnout nemůžete, na internetu to vždy bývalo podstatně snazší. S výjimkou LinkedIn, kde snadný způsob, jak se vyhnout určitému uživateli, doposud neexistoval.

Časy se ale mění, a blokování uživatelů nyní zavádí i sociální síť profesionálů. Podle jejích slov nejsou důvodem jen četné žádosti uživatelů, ale i prostý fakt, že “bylo správné to udělat”. Zablokovat se dá jakýkoliv uživatel, z přímých kontaktů i mimo ně.

LinkedIn nicméně uživatelům radí, aby se před blokací uživatele zamysleli nad jinou možností řešení případných problémů – například prostým odstraněním z kontaktů, změnou viditelnosti profilu a jeho částí ve vyhledávání, změnou viditelnosti zpráv o aktivitě z profilu, viditelností fotografií či nastavením anonymního prohlížení cizích profilů.

linkedin block

Právě anonymní prohlížení cizích profilů doporučuje síť nejprve zapnout tehdy, pokud se rozhodnete nějakého uživatele blokovat. Jinak riskujete, že se o blokaci dozví prostě tím, že zprávu o vaší návštěvě svého profilu okamžitě uvidí.

Možnost blokování uživatelů je v rozbalovacím menu, do kterého se dostanete z profilu daného uživatele. Menu najdete pod šipkou umístěnou vedle možnosti poslat uživateli zprávu. Blokace je v něm úplně dole na posledním místě.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ještě nepoužíváte Twitter? Zkuste ho, už se naučil i česky

Možná patříte mezi ty, koho sociální sítě zajímají pouze okrajově. O Twitteru je ale v poslední době mimo jiné i díky olympiádě často slyšet i v našich končinách. A třeba vás zajímá, k čemu by vám mohl být užitečný a co to vlastně je. My bychom vám pro toto přemýšlení rádi poskytli pár argumentů a návod, jak začít.
Přečtěte si více

Zaměstnanci stále více chtějí využívat sociální nástroje, i ti v Česku

Microsoft zveřejnil průzkum, který ukazuje, že podle mínění téměř 40 procent firemních zaměstnanců v Evropě pomáhají nástroje sociální komunikace zvyšovat jejich produktivitu. Současně 27 procent dotázaných cítí, že jejich firmy hodnotu těchto nástrojů spíše podceňují. Nejčastějšími důvody restrikcí byla obava o bezpečnost (65 %) a ztrátu produktivity (58 %).