LinkedIn se chce stát B2B platformou s obratem miliardy dolarů

LinkedIn nechce zůstat u obyčejné reklamy, a už vůbec nechce být jen běžnou sociální sítí. Do roku 2017 chce vybudovat marketingovou a prodejní B2B platformu, která by mu ročně měla vynášet alespoň miliardu dolarů.

Server Business Insider se od svých zdrojů dostal k důvěrným dokumentům sociální sítě LinkedIn, které popisují její další obchodní směřování. Dokumenty jsou označené jako interní a výslovně stanoví, že informace v nich nemají být poskytovány nikomu mimo společnost.

Informace se primárně týkají akvizice společnosti Bizo, kterou LinkedIn chce koupit za 175 milionů dolarů. Bizo se zaměřuje na B2B marketingová řešení a její tým a technologie by měly LinkedInu pomoci s tvorbou zcela nové B2B platformy. LinkedIn usiluje o to, aby se, slovy marketingového oddělení společnosti, “stal pro marketéry nejefektivnější online platformou pro oslovování profesionálů”.

Namísto pouhých jednoduchých reklam se chce LinkedIn v budoucnu více soustředit i na komplexní marketingová řešení. Ta mají marketérům v jednom balení pomáhat nejen s oslovením publika, ale také rozvíjením slibných kontaktů a uzavíráním obchodů. Současná nabídka display reklamních produktů by ale měla být zachována také, a vedle samostatného fungování se také stane integrální součástí nového systému.

Kompletní text uniklých dokumentů najdete v článku Business Insideru.

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Najděte bug na Twitteru, dostanete tisíce jako odměnu

Socialní síť Twitter pokračuje ve změnách, které k ní mají přitáhnout víc uživatelů a udržet je na síti déle. Společnost se potřebuje konečně dostat do zisků, a mění věci za pochodu stále rychleji. Během jednoho dne tak uvedla několik nových prvků. Novinky nedokáže ale odladit ani tak rychle, aby byly bez chyb. Na upozornění na bug proto uživatelům začne platit.
Přečtěte si více

Druhý pokus o nejdelší volný pád historie už dnes!

Jeden z nejdéle připravovaných a nejdražších virálních počinů všech dob, ne-li ten vůbec nejdražší, se opět blíží. Po úterním nezdaru můžete přípravy na druhý pokus Red Bullu a Felixe Baumgartnera o seskok z více než 36 kilometrů začít sledovat již během dnešního odpoledne. A my ze všech sil držíme palce, aby se tentokrát Rakousku již podařilo vstoupit do historie marketingu a kosmického programu.