Server Business Insider se od svých zdrojů dostal k důvěrným dokumentům sociální sítě LinkedIn, které popisují její další obchodní směřování. Dokumenty jsou označené jako interní a výslovně stanoví, že informace v nich nemají být poskytovány nikomu mimo společnost.
Informace se primárně týkají akvizice společnosti Bizo, kterou LinkedIn chce koupit za 175 milionů dolarů. Bizo se zaměřuje na B2B marketingová řešení a její tým a technologie by měly LinkedInu pomoci s tvorbou zcela nové B2B platformy. LinkedIn usiluje o to, aby se, slovy marketingového oddělení společnosti, “stal pro marketéry nejefektivnější online platformou pro oslovování profesionálů”.
Namísto pouhých jednoduchých reklam se chce LinkedIn v budoucnu více soustředit i na komplexní marketingová řešení. Ta mají marketérům v jednom balení pomáhat nejen s oslovením publika, ale také rozvíjením slibných kontaktů a uzavíráním obchodů. Současná nabídka display reklamních produktů by ale měla být zachována také, a vedle samostatného fungování se také stane integrální součástí nového systému.
Kompletní text uniklých dokumentů najdete v článku Business Insideru.