LinkedIn se chce stát B2B platformou s obratem miliardy dolarů

LinkedIn nechce zůstat u obyčejné reklamy, a už vůbec nechce být jen běžnou sociální sítí. Do roku 2017 chce vybudovat marketingovou a prodejní B2B platformu, která by mu ročně měla vynášet alespoň miliardu dolarů.

Server Business Insider se od svých zdrojů dostal k důvěrným dokumentům sociální sítě LinkedIn, které popisují její další obchodní směřování. Dokumenty jsou označené jako interní a výslovně stanoví, že informace v nich nemají být poskytovány nikomu mimo společnost.

Informace se primárně týkají akvizice společnosti Bizo, kterou LinkedIn chce koupit za 175 milionů dolarů. Bizo se zaměřuje na B2B marketingová řešení a její tým a technologie by měly LinkedInu pomoci s tvorbou zcela nové B2B platformy. LinkedIn usiluje o to, aby se, slovy marketingového oddělení společnosti, “stal pro marketéry nejefektivnější online platformou pro oslovování profesionálů”.

Namísto pouhých jednoduchých reklam se chce LinkedIn v budoucnu více soustředit i na komplexní marketingová řešení. Ta mají marketérům v jednom balení pomáhat nejen s oslovením publika, ale také rozvíjením slibných kontaktů a uzavíráním obchodů. Současná nabídka display reklamních produktů by ale měla být zachována také, a vedle samostatného fungování se také stane integrální součástí nového systému.

Kompletní text uniklých dokumentů najdete v článku Business Insideru.

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak české a britské firmy odpovídají na Facebooku

Výzkum české společnosti Brand Embassy odhaluje, jak se firmy staví k zákaznické péči na sociálních sítích. Stovka českých a britských firem byla prověřena mystery výzkumem Social (S)caring Brands a mimo jiné se ukázalo, že české firmy odpovídají na zákazníky na Facebooku o 16 procent častěji, než firmy ve Velké Británii.
Přečtěte si více

Další hacknutý účet na Twitteru, tentokrát BBC Weather

K Jeepu, Burger Kingu a stále delší řadě velkých médií přibyl další vysoce viditelný profil na Twitteru, nad kterým jeho majitelé ztratili kontrolu. Tentokrát šlo o účet BBC Weather, profil britské BBC věnovaný počasí. Za útokem stála organizace Syrian Electronic Army. Zejména pro významné zpravodajské účty (ale nejen pro ně) by tak jasný plán pro případ podobné krize měl dnes být naprostou samozřejmostí.