LinkedIn radí, jak na něm být vidět. A má na to čísla

Sníte o tom, že se vám díky LinkedIn jednou kdosi ozve s vysněnou pracovní nabídkou? Pak pro to musíte také něco udělat. Pokud chcete být na LinkedIn více vidět, je právě pro vás určen návod, který během včerejška vydala sama sociální síť profesionálů. Základních kroků je jen několik a zvládnout je může opravdu každý.

Stejně jako v každé jiné komunitě, i pro uživatele sítě LinkedIn platí jistá pravidla. A některá z nich, jak ukázal inspirativní příspěvek, který LinkedIn včera zveřejnil, pomáhají významně ovlivnit, jestli ze svého členství na síti něco budete mít, či nikoliv. Jaké jsou nejčastější chyby, kterých se podle LinkedIn uživatelé dopouštějí?

1. Nevěnují se síti dostatečně – Patříte mezi ty, kdo nemají na LinkedIn čas? Možná by pomohlo vytvořit si denní rozvrh, ve kterém si na síť trochu času přece jen uděláte. Nebo můžete svoji aktivitu odbýt na mobilním telefonu cestou do práce, na schůzku či během čekání na oběd. Pokud jde o samotnou aktivitu, LinkedIn doporučuje sledovat například ty značky, které vás nejvíce zajímají a jednou byste se u nich rádi uchytili. Mít přehled o jejich aktivitách vám koneckonců při ucházení se o práci určitě neuškodí. A pokud jde o sdílení, můžete například posílat dál příspěvky od společnosti, pro kterou zrovna pracujete.

2. Nepublikují – Podle dat LinkedIn uživatelé, kteří alespoň jednou týdně sdílí se svou sítí kontaktů nějaký obsah, mají až desetkrát vyšší šanci, že budou kontaktováni s nabídkou práce. Zda publikovaný příspěvek bude vhodně položená otázka, zajímavá informace z vašeho pracovního života nebo odkaz na článek, video či cizí příspěvek, které by vašim kontaktům mohly přijít vhod, to už je jen na vás. Nezapomínejte ale, že tím, co sdílíte, se před ostatními profilujete a dáváte tím najevo, kdo jste. Být pozitivní se prostě neztratí ani na odborné síti.

3. Nemají profilovou fotografii – Uživatelé s profilovou fotografií mají 7krát více návštěv svého profilu než ti, kteří fotografii nemají.

4. Mají vyplněnou pouze aktuální pozici – Snad ještě důležitější než mít fotografii je uvádět kromě aktuální pracovní pozice i práci minulou. Uvedení více než jedné pracovní pozice šance na prohlédnutí profilu dalšími uživateli totiž zvyšuje dokonce 12krát.

Via LinkedIn

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Buddy Media radí, kdy psát příspěvky a jaká slova použít

Věděli jste, že příspěvkům o módě, zdraví či cestování se nejvíc daří ve čtvrtek, financím ve středu, jídlu v úterý, sportu v neděli a zábavě i médiím kolem víkendu? Společnost Buddy Media sledovala rozdíly v tom, kdy značky získávají největší ohlas na své facebookové příspěvky nejen v závislosti na čase vydání, ale také podle odvětví či použitých slov.
Přečtěte si více

Infografika: Škodí sociální média zdraví?

Všeho moc škodí, říkávaly zcela trefně už naše babičky. Dostali jsme se dnes do fáze, kdy se to týká i sociálních médií? Lidé provozující lifestylový blog Fix.com si myslí že ano, a na podporu tohoto názoru vytvořili přesvědčivou infografiku.