LinkedIn přidává notifikace po vzoru Facebooku

Chcete-li vytvořit co nejsnazší a nejpříjemnější uživatelské rozhraní, vytvořte takové, které již uživatelé umí používat. Přeneseno do praxe sociálních sítí: chcete-li docílit uživatelského komfortu a pocitu příjemné známosti, přeberte funkce využívané na Facebooku. Tímto pravidlem se alespoň na první pohled řídí i sociální síť LinkedIn.

Velkou pětici sociálních sítí tvoří v dnešní době Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a podle chuti třeba MySpace či Pinterest. LinkedIn je nejstarší, na internetu funguje od roku 2002 a jeho popularita pomalu a trpělivě stoupá, v současné době je na něm zaregistrováno přes 175 milionů uživatelů. I jeho majitelé si jsou ale samozřejmě vědomi toho, že je nezbytné držet krok s trendy a konkurencí. V posledních několika měsících se zaměřili především na rozšiřování funkcí, zkvalitňování uživatelského rozhraní a estetický vzhled.

V červnu 2012 představila síť první změny, které lze rovněž v mnoha ohledech považovat za snahu o přiblížení se Facebooku. Šlo především o přidání kanálu novinek, které se řadí podle aktuálnosti, malého okna, kde běží nepřetržitý proud informací o akcích ostatních členů, i dodání oblíbené funkce Like. Brzy poté následovala také modernizace profilů.

Nyní se přidává další rozšíření a to notifikace, neboli oznámení na horní liště o tom, zda ostatní reagovali na váš příspěvek, jak se jim líbil, jestli měl někdo touhu zabrousit na váš profil a podobně. Kdo je zaregistrovaný na Facebooku, ten se bude očividně na LinkedIn cítit jako doma a o to šlo. LinkedIn se dle manažerky Angely Yang nesnaží změnit v další neformální sociální síť či snad Facebooku konkurovat, pouze se snaží držet aktuálních trendů a nabízet potenciálních zájemcům maximální pohodlí.

Via LinkedIn

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook zveřejnil prezentaci s výsledky za první čtvrtletí

Na konci prvního čtvrtletí letošního roku měl Facebook 1,11 miliardy měsíčně aktivních uživatelů a z nich celých 665 milionů aktivních denně. Velká většina uživatelů přistupuje k největší sociální síti také přes mobilní telefony a téměř 200 milionů lidí dokonce výhradně touto cestou.
Přečtěte si více

Facebook se brání: Dosah neplacených příspěvků nesnižujeme!

Již od doby, kdy loni v září došlo ke změnám v algoritmu pro zobrazování příspěvků, se množily komentáře podezřívající Facebook ze záměrného omezení dosahu neplacených příspěvků, aby tak nutil marketéry více investovat do placeného zviditelnění. Sociální síť spekulace průběžně odmítá a učinila tak i nyní v reakci na článek v New York Times, otázka ale přesto zůstává živá.
Přečtěte si více

Peter Thiel prodal akcie Facebooku za 400 milionů

Petr Thiel, jeden z prvních investorů momentálně největší sociální sítě, prodal většinu z akcií, které mu po květnovém IPO společnosti zbyly. Zbavil se celkem 20 milionů kusů a dostal za ně skoro 400 milionů dolarů. I přes nízkou cenu akcí tak svou původní investici znásobil nevídaným způsobem.