LinkedIn přidává notifikace po vzoru Facebooku

Chcete-li vytvořit co nejsnazší a nejpříjemnější uživatelské rozhraní, vytvořte takové, které již uživatelé umí používat. Přeneseno do praxe sociálních sítí: chcete-li docílit uživatelského komfortu a pocitu příjemné známosti, přeberte funkce využívané na Facebooku. Tímto pravidlem se alespoň na první pohled řídí i sociální síť LinkedIn.

Velkou pětici sociálních sítí tvoří v dnešní době Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a podle chuti třeba MySpace či Pinterest. LinkedIn je nejstarší, na internetu funguje od roku 2002 a jeho popularita pomalu a trpělivě stoupá, v současné době je na něm zaregistrováno přes 175 milionů uživatelů. I jeho majitelé si jsou ale samozřejmě vědomi toho, že je nezbytné držet krok s trendy a konkurencí. V posledních několika měsících se zaměřili především na rozšiřování funkcí, zkvalitňování uživatelského rozhraní a estetický vzhled.

V červnu 2012 představila síť první změny, které lze rovněž v mnoha ohledech považovat za snahu o přiblížení se Facebooku. Šlo především o přidání kanálu novinek, které se řadí podle aktuálnosti, malého okna, kde běží nepřetržitý proud informací o akcích ostatních členů, i dodání oblíbené funkce Like. Brzy poté následovala také modernizace profilů.

Nyní se přidává další rozšíření a to notifikace, neboli oznámení na horní liště o tom, zda ostatní reagovali na váš příspěvek, jak se jim líbil, jestli měl někdo touhu zabrousit na váš profil a podobně. Kdo je zaregistrovaný na Facebooku, ten se bude očividně na LinkedIn cítit jako doma a o to šlo. LinkedIn se dle manažerky Angely Yang nesnaží změnit v další neformální sociální síť či snad Facebooku konkurovat, pouze se snaží držet aktuálních trendů a nabízet potenciálních zájemcům maximální pohodlí.

Via LinkedIn

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nejzajímavější sociální a mobilní kampaně

Google Street View, Instagram, Flickr, Foursquare, bannerová reklama a samozřejmě Facebook a Twitter. Náš tradiční výběr zajímavých internetových kampaní tentokrát zahrnuje využití všech myslitelných služeb a některé kousky se opravdu povedly. A dokonce díky jedné z nich vznikl úplně nový reklamní formát.
Přečtěte si více

Reklamy v pravém sloupci na Facebooku se zvětší

Reklama v pravém postranním sloupci na Facebooku brzy přestane být jen druhořadým doplňkem news feedu. Facebook se rozhodl počet těchto reklam zmenšit, aby je mohl zvětšit po grafické stránce, a sjednotí se také poměr stran obrázků s dalšími formáty. Během testování změny zvyšovaly engagement uživatelů až třikrát.