LinkedIn otevře svou publikační platformu pro všechny

LinkedIn nechce být sociální sítí, kterou navštívíte, jen pokud zrovna hledáte práci. Pomoci by s tím mělo otevření publikační platformy pro všechny uživatele v příštích týdnech a měsících. LinkedIn by se tak mělo stát místem, kde si můžete budovat reputaci průběžně, nebo sledovat zajímavý obsah od ostatních uživatelů.

LinkedIn spustilo na sklonku roku 2012 v rámci Influencer Programu svou publikační platformu pro prvních 150 výrazných osobností, které uživatelům od té doby pravidelně přináší zajímavý obsah. Počet osobností se od té doby průběžně zvedal, takže mezitím dosáhl několika stovek. Sociální síti profesionálů nestačí ale ani to, a publikujících chce mít ještě mnohem víc.

Ode dneška se proto rozjíždí projekt na příští týdny a měsíce, během kterých bude LinkedIn publikační platformu postupně zprovozňovat všem svým uživatelům. Nestane se tak najednou a plošně, uživatelé, kteří budou moci na LinkedIn blogovat, budou přibývat postupně. Zahájit zpřístupňování publikační platformy má asi 25 tisíc anglicky mluvících uživatelů, pro úplně všechny má být dostupná během několika měsíců. Že již můžete na LinkedIn publikovat, poznáte podle toho, že se na vaší domovské stránce na sociální síti objeví nová ikonka připomínající tužku.

“Prozkoumali jsme data a dospěli jsme k závěru, že na LinkedIn se nachází 432 milionů let profesních zkušeností,” říká Ryan Roslansky, šéf projektu publikační platformy. “Chceme poskytovat našim uživatelům obchodní vědomosti, které potřebují, aby v tom co dělají byli dobří. Když to zjednoduším, nabízíme uživatelům tenhle závazek: Pokud na LinkedIn strávíte ráno, budete v práci celý den o to lepší.”

Důvody pro rozšíření publikační platformy jsou dva. Tím prvním je dát uživatelům LinkedIn možnost vybírat z většího množství obsahu, tak, aby na síti trávili větší množství času. Druhý důvod? LinkedIn chce umožnit těm nejaktivnějším z registrovaných členů, aby si na síti mohli průběžně budovat reputaci ještě efektivněji než doposud. Ti, jejichž články budou nejúspěšnější, se přidají po bok v současnosti publikovaných osobností v rámci fungujícího Influencer Programu.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Czech Internet Forum: Uživatel se mění

Využívání více komunikačních kanálů, příklon k osobnímu doporučení a čím dál častější akce na sociálních sítích. Tak se změnilo chování zákazníka na internetu. Změňte ho taky, shodli se na jasném doporučení přednášející letošního Czech Internet Fora. Přečtěte si, co radí dělat a nedělat na sociálních sítích i mimo ně.